Taller de volum
A 1r estan experimentant, en un taller d'aprenentatge, com passar del pla de les figures geomètriques al volum.
Portes obertes a l'escola divendres 5 de març a la tarda i dissabte 6 de març al matí. Cal inscriure's.
A 1r estan experimentant, en un taller d'aprenentatge, com passar del pla de les figures geomètriques al volum.
AprenentatgeKm0: les nenes i els nens de la Classe dels Falcons han fet una connexió amb EduRapaz, una associació xilena d'expertes i experts en la protecció i la conservació de les aus rapinyaires, que els ha deixat bocabadats com podeu veure en aquest vídeo. ¡Muchísimas gracias Catherina!
A l'estona de motricitat, a P4 han imaginat que el pati era una selva: ponts penjats, mates punxadisses, rius per travessar... Finalment s'han pogut relaxar a l'espai Àgora meditant sobre el seu indret preferit.
A 4t participen en el projecte School to School, un treball compartit amb una escola de l'Índia. Ara estan aprenent quines són les divinitats de l'hinduisme.
A 5è estan aprenent les operacions amb números decimals d'una manera molt pràctica: amb el carretó de la compra. A més han fet una base d'orientació per aprendre a autoavaluar-se.
Nous tallers d'aprenentatge de 6è per millorar la llengua, el pensament i llenguatge computacional i el raonament i l'estratègia.
Aquest és el títol del projecte d'investigació que estan iniciant ara a 6è. La roda, quin gran invent!
A 4t estan començant a experimentar amb la tècnica de Stop Motion (una pel·lícula foto a foto) per editar-la posteriorment i fer un curtmetratge. A més d'aprendre'n la tècnica han d'escriure el guió, fer la maqueta, pensar la banda sonora, els efectes de so...
Formem part de la trentena d'escoles que constitueixen el Fòrum Futurs de l'Educació, un projecte vinculat a la UNESCO amb l'objectiu de reimaginar com el coneixement i l'aprenentatge poden donar forma al futur de la humanitat i del planeta i quina educació és necessària. En la darrera trobada, en Pau, tutor de 6è, va presentar propostes de l'escola que van ajudar a debatre sobre com avançar cap a la personalització dels aprenentatges.
Pàgina 13 de 108