Una petjada de dinosaure
Aquesta és una bona pregunta que s'han fet a P3: Com és de gran una petjada de Dinosaure? I han començat a investigar.
Portes obertes a l'escola divendres 5 de març a la tarda i dissabte 6 de març al matí. Cal inscriure's.
Aquesta és una bona pregunta que s'han fet a P3: Com és de gran una petjada de Dinosaure? I han començat a investigar.
Tot i que han descobert que els falcons no fan nius, les nenes i els nens de P5 han observat nius d'altres ocells i han anat fins el bosc per veure si hi troben materials per fer-ne un.
A 4t participen d'un taller de consum responsable: Com rutlla l'energia que consumim a l'escola?
Aquest és l'objectiu del taller de construccions de 4t: els espais que creïn els han de servir per jugar-hi.
A P3 han après un poema que parla de l'hivern i el fred hi que fa. Per això s'han hagut de representar ben abrigades i abrigats en explicar-ho amb llenguatge visual.
A 1r estan experimentant, en un taller d'aprenentatge, com passar del pla de les figures geomètriques al volum.
AprenentatgeKm0: les nenes i els nens de la Classe dels Falcons han fet una connexió amb EduRapaz, una associació xilena d'expertes i experts en la protecció i la conservació de les aus rapinyaires, que els ha deixat bocabadats com podeu veure en aquest vídeo. ¡Muchísimas gracias Catherina!
A l'estona de motricitat, a P4 han imaginat que el pati era una selva: ponts penjats, mates punxadisses, rius per travessar... Finalment s'han pogut relaxar a l'espai Àgora meditant sobre el seu indret preferit.
A 4t participen en el projecte School to School, un treball compartit amb una escola de l'Índia. Ara estan aprenent quines són les divinitats de l'hinduisme.
Pàgina 8 de 104