Arrodonir el preu
A 5è estan aprenent les operacions amb números decimals d'una manera molt pràctica: amb el carretó de la compra. A més han fet una base d'orientació per aprendre a autoavaluar-se.
Portes obertes a l'escola divendres 5 de març a la tarda i dissabte 6 de març al matí. Cal inscriure's.
A 5è estan aprenent les operacions amb números decimals d'una manera molt pràctica: amb el carretó de la compra. A més han fet una base d'orientació per aprendre a autoavaluar-se.
Nous tallers d'aprenentatge de 6è per millorar la llengua, el pensament i llenguatge computacional i el raonament i l'estratègia.
Aquest és el títol del projecte d'investigació que estan iniciant ara a 6è. La roda, quin gran invent!
A 4t estan començant a experimentar amb la tècnica de Stop Motion (una pel·lícula foto a foto) per editar-la posteriorment i fer un curtmetratge. A més d'aprendre'n la tècnica han d'escriure el guió, fer la maqueta, pensar la banda sonora, els efectes de so...
Formem part de la trentena d'escoles que constitueixen el Fòrum Futurs de l'Educació, un projecte vinculat a la UNESCO amb l'objectiu de reimaginar com el coneixement i l'aprenentatge poden donar forma al futur de la humanitat i del planeta i quina educació és necessària. En la darrera trobada, en Pau, tutor de 6è, va presentar propostes de l'escola que van ajudar a debatre sobre com avançar cap a la personalització dels aprenentatges.
Ens alegra molt que la nostra escola sigui un dels tres centres educatius d'Espanya seleccionats per participar en el Projecte BLENDI. Es tracta d'un projecte Erasmus+ de la Unió Europea liderat per la Universitat de Ciències Aplicades Diakonia de Finlàndia. Per això durant els dos propers cursos el nostre professorat i alumnat de les classes dels grans col·laborarà amb un equip d'investigació de la Universitat Pompeu Fabra amb l'objectiu d'ajudar a comprovar com la combinació d'eines digitals en l'aprenentatge amb altres metodologies afavoreix la inclusió social i la igualtat a tot Europa. Ja hem celebrat les primeres reunions de coordinació entre els equips i engeguem el projecte amb l'alumnat aquest gener.
Les nenes i les nens de 1r estan aprenent que les figures geomètriques quan guanyen volum es converteixen en volumètriques.
A la Classe de P5 han introduït una nova eina d'avaluació: la base d'orientació. En aquest cas els servirà per aprendre quins passos seguir a l'hora de resoldre un problema matemàtic.
A 3r comparteixen el plaer per la lectura recomanant als companys i companyes els llibres que han llegit darrerament.
Pàgina 9 de 104