CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
Aprenentatge de Km0: A 5è els ha visitat la Laura Sancliment d'Ineditours per apropar-los la història d’Anna Frank i conèixer una mica més la II Guerra Mundial. Gràcies Laura per ajudar-nos a respondre tantes preguntes!
La Maleta d'Artista porta a 5è una proposta d’Arinze Stanley per treballar les emocions i representar-les amb les mans i el rostre.
A 5è hi ha diferents interessos d'aprenentatge, per això cada grup ha decidit fer el seu projecte: Com arreglar el motor d’un cotxe? Quants tipus de bolets hi ha al món? Per què hi ha diferents idiomes? Quants insectes hi ha? Com es van crear els vaixells? Per què la Coca Cola reacciona amb els Mentos? Després els presentaran a la resta de companys i companyes.
Paradetes, roses, llibres, cavallers, dracs i princeses: Celebrem la Diada de Sant Jordi a l’escola! I a la tarda hem gaudit molt amb la representació dels nens i nenes de 5è de la llegenda en format musical. Bravo!
A 5è segueixen cuidant l’hort. Tenen cura dels cucs de terra de la vermicompostadora, reguen, netegen i hi planten tomàquets cirerols.
Aprofitant la introducció als esports a les classes d’Educació Física, a 5è ens visiten entrenadors del club Handbol Laietà d’Argentona per iniciar-nos i practicar els elements tècnics bàsics d’aquest esport.
El músic Àlex Reviriego, expert en sound painting, ha vingut a 5è a fer la primera sessió per dur a terme la composició musical dins el projecte Reanimar. Ens ho hem passat molt bé!
Per què el foc crema? Aquesta bona pregunta que es van fer a 5è els ha portat a investigar i aprendre un munt de coses del nostre Sistema Nerviós.
Aprenentatge de Km0: A 5è estan buscant respostes a la pregunta Com es forma una DANA? Per ajudar-los a entendre-ho els va visitar en Josep Ma. Gardell, pare d’en Martí i tècnic mediambiental. Moltes gràcies!
La Maleta d'Artista porta una proposta a 5è amb creacions de Jessica Dance i Enric Farrés Duran per treballar de manera creativa el significat de les paraules. En aquesta proposta l'alumnat representa visualment una paraula que li agrada i en fa l'anàlisi etimològica alhora que la tradueix a diverses llengües.
A 5è, després d’estudiar les diferents civilitzacions de la Prehistòria i l’Edat Antiga, estan preparant els patrons de les seves indumentàries i ara ja els comencen a confegir els vestits.
During the first term, 5th graders have been investigating about ‘How many people are there in each country in Europe?’: number of inhabitants, surface, gastronomy...