CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
Jornada de treball a 6è amb la periodista Maria Castanyer, la nostra referent en l’edició de La Immaculada Vilassar Report, la nostra Revista Escolar Digital.
Les nenes i els nens de 6è conversen amb l’artista Març Rabal, autora de l’obra de Can Framis que ha motivat el seu projecte d’investigació pel V Congrés d'Aprenentatges Art per explicar el món. La Març els ha llençat un repte creatiu en l'estil de treball que utilitza ella. Gràcies Mar!
Les nenes i els nens de 6è s’inspiren en Frankenstein, de l’escriptora Mary Shelley, per practicar el gènere de terror gòtic. Creen un ésser inventat i enregistren la seva història perquè pugui ser escoltada escanejant un codi QR.
A 6è fan diferents reptes d’escape per repassar els continguts apresos aquest trimestre a classe de música.
A 6è es pregunten si els catàlegs de joguines són sexistes. Per això n'han comparat de diferents i han investigat si hi ha estereotips de gènere. Malauradament encara n'hi han trobat molts.
Dins el projecte #Artperexplicarelmón, un equip de 6è investiga i geolocalitza els espais esportius que tenim al poble.
Aquesta obra de l’artista Març Raval, és la que porta a 6è a descobrir esports que es juguen en una paret. "Art per explicar el món".
A 6è estan descobrint esports que es juguen contra una paret. Els ha inspirat la pintura de can Framis Terrenys de joc, de l'artista Març Rabal.
6è fa racons de matemàtiques per reforçar els continguts treballats: múltiples i divisors, decimals, mcm i mcd…
A 6è estan molt emocionats de poder col.laborar amb Microfusa, líders en tecnologia musical. Després d’analitzar la mètrica i forma musical de General Watusi, estan començant a perfilar la història de la cançó que enregistraran als seus estudis de gravació.
Les nenes i nens de 6è, que són qui editen la revista digital de l'escola, han ajudat les companyes i companys de 4t a revisar les notícies que han escrit. Gràcies!
Aquest és el títol de la pintura de Can Framis que ha fet que 6è es plantegi investigar sobre la relació entre l'arquitectura i l'esport i els diferents espais per practicar esport que existeixen.