Skip to main content

Estem aprenent...

10 Abril 2019

l'Scratch és un llenguatge de programació visual que les nenes i els nens de 4t han après a utilitzar per preparar reptes i propostes pels seus companys i companyes de P4 i  P5.

 

04 Abril 2019

5th grades enjoyed some board games: "apples to apples", "Who's who?", "Don't say it", "Hangman"...

 

04 Abril 2019

Aquesta peça de Ben E. King és la que les nenes i els nens de 2n estan assajant aquests dies a l'aula de música i dansa.

 

 

 

03 Abril 2019

A P3 estan aprenent moltes coses del cel, però avui han descobert uns núvols molt dolços que no hi són pas al cel.

 

02 Abril 2019

Enguany se celebren els 100 anys de l'escola de la Bauhaus i els alumnes de 4t han estat dissenyant una proposta de vestuari per al Ballet Triàdic, com ho va fer l'artista Oskar Schlemmer en el seu moment.

 

 

02 Abril 2019

L'economista Jaume Solé ha ajudat els alumnes de 6è a iniciar-se en economia. Una sessió molt profitosa. Gràcies!

 

 

 

 

 

 

 

01 Abril 2019

Una de les bones preguntes que s'han fet a P3 els ha portat a parlar de planetes i constel·lacions. Ara han conegut l'obra d'un artista que li agradava pintar-les: Joan Miró.

 

 

01 Abril 2019

A 6è estan preparant un curtmetratge. Per fer-ho s'han repartit en els diferents equips que intervenen en un projecte cinematogràfic. De moment les i els guionistes ja han acabat la seva feina i ara l'equip de rodatge amb el director al capdavant i els actors i les actrius comencen la seva. Ja tenim ganes de veure l'estrena!

 

 

 

 

29 Març 2019

Una bona pregunta que va aparèixer a P4 demanava com es fan les galetes. Qui els ha donat la resposta? Gràcies mares voluntàries!

 

29 Març 2019

A 1r estan aprenent que els nombres es poden agrupar de 10 en 10. Són les desenes!

 

29 Març 2019

A 3r han hagut de calcular com partir les pizzes per tal que totes les nenes i els nens de les classes dels mitjans en podessin menjar. És que estan aprenent què són les fraccions. Quina feinada!

 

 

27 Març 2019

Les nenes i els nens de P4 estan aprenent què és la simetria. Per fer-ho han hagut de situar diferents materials en base a un eix marcat a terra, tenint en compte que el resultat sigui igual a banda i banda.