CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
Dins del projecte #Artperexplicarelmón les nenes i els nens de 2n s'han fet aquesta pregunta. Han dibuixat les seves hipòtesis i després les han compartit. En Dimas ho ha anat dibuixant a la pissarra fins que han completat tot el cicle de l'aigua amb el coneixement de totes i tots.
Als racons de llengua de 2n descobreixen què són els verbs, per a què serveixen i com els poden utilitzar quan parlen.
A 2n descobreixen paraules que en castellà s’escriuen i es pronuncien amb el so “br”. S’inventen una història amb totes aquestes paraules, però veuen que no és tan fàcil com pensaven!
A 2n no paren d'omplir el seu Arbre de preguntes! A l'escola treballem per mantenir viva la curiositat dels nens i les nenes per aprendre.
A 2n descobreixen que podem trobar diferents versions d’un mateix conte. Com a exemple n'han vist del conte de la Caputxeta Vermella i després cadascú n’ha fet la seva pròpia versió.
Les nenes i els nens de 2n han estat experimentant i fent contes de fantasmes en llengua castellana.
A 2n continuen amb l'observació d'arbres de la família del Desmai, que és el seu Arbre de Preguntes.
Les nenes i els nens de 2n han començat a analitzar les emocions que els desvetlla l'obra triada de Can Framis.
Un dels aspectes analitzats a partir de les Espirals d'Indagació (una eina que ens ajuda a avaluar-nos com a escola) és el que ens ha fet veure que les estones de producció lliure afavoreixen la qualitat dels resultats. Aquesta setmana a 2n han treballat lliurement a l'entorn de la visita a Can Framis.
Aquesta setmana els i les alumnes de 2n han treballat la memòria visual a través de diversos racons d’aprenentatge.
Participem en aquest projecte compartit entre espais de dansa contemporània de Barcelona, Roma, Marsella i Amsterdam.