CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
A 6è responen les primeres preguntes del seu arbre: Per què el Superglue no s’enganxa dins del pot? Com funciona un micròfon ? Per què ens vacunem? Com es fa la tinta permanent dels retoladors? Com funciona una brúixola?A més, utilitzen les fitxes del Feedback Tag per valorar les presentacions de companyes i companys i dir-los positivament com poden millorar.
Què fem aquesta tarda? Un taller de l’Escola Catalana de Consum a 6è per reflexionar sobre què és important fer en el temps de lleure i com ens relacionem amb les nostres amistats.
Our boys and girls from 6th grade received their letters from their friends in Stratham, New Hampshire, USA. They really appreciate it and spent some time answering back!
6è ja te a punt el seu Arbre de Preguntes: el Sakura o Cirerer Japonès. N’han buscat informació i ara ja comencen a treballar per resoldre algunes de les bones preguntes que s’han fet.
6th graders keep improving their speaking skills. Describing people and learning together!
A 6è acaben el curs presentant les làmpades que han dissenyat i construït aquest final de trimestre.
Les nenes i els nens de 6è han gaudit d'unes colònies fantàstiques on han pogut aprendre i practicar diferents esports de platja.
Els nens i nenes de 6è exposen els seus coneixements sobre les tres últimes etapes de la Història i per avaluar-se han creat jocs de taula.
6è visita l’exposició “Estiueig de proximitat 1850-1950” al Museu Arxiu de Can Banús i descobreixen com era la vida a finals del s. XIX i inicis del s. XX. Una manera diferent d'aprendre Història!
Les nenes i els nens de 6è exploren el Parc Natural del Montnegre dins l’activitat Coneguem els nostres parcs de la Diputació de Barcelona.
Els nens i les nenes de 6è han participat en un taller d’educació emocional: Les emocions en el camí cap a l’ESO.
6e està treballant les tres últimes etapes de la Història. Com avaluaran els seus coneixements? Els espera una sorpresa!