Estem aprenent...
Plantem llavors
Personalitzar
A l'escola treballem per la personalització real dels aprenentatges. Un exemple en són els grups flexibles de les Classes dels Petits. En aquest cas a P5 estan treballant paraules de l’hivern. Les escriuen, les confegeixen amb segells, pensen una frase…
Aigua a la biblioteca
La Biblioteca Can Manyer és una font inesgotable de coneixement, per això les nenes i els nens de l'escola la visiten tan sovint. Com en aquest cas que els de 2n hi han anat a buscar llibres amb informació sobre el tema que els ocupa: l'aigua.
Bàsquet
Després de practicar a través del joc les diferents habilitats coordinatives del bàsquet, a 6è treballen de manera col.laborativa l'entrada a cistella i fan els primers partits reduïts.

Stopmotion
A P5 creen animacions amb la tècnica de l'stopmotion, foto a foto, inspirant-se en el clip Snowman de l'artista Sia.
Històries d'intriga
Les nenes i els nens de 4t comparteixen les històries d'intriga que han escrit amb els companys i companyes que aquests dies estan confinats a casa.


Ajuda
A P4 han començat a treballar a partir de la pintura d’en Robert Llimós “Illa negra” del Museu Can Framis. Però necessiten ajuda i per això envien missatges als companys i companyes de les classes dels petits per si tenen informació sobre el animals de granja i, concretament, les cabretes, que són les protagonistes del quadre.


Patrick Shearn
Els nens i nenes de 5èB han conegut l'artista Patrick Shearn i l'obra que va fer a Berlín per commemorar els 30 anys de la caiguda del mur. S’han fet preguntes sobre l'històric mur de Berlín i han compartit desitjos de Pau.
Un món tecnològic
A P5 s’inicien en el món tecnològic a partir de jocs didàctics amb els ordinadors portàtils. Encendre, connectar, obrir, apagar, endollar… Quin munt de coses per aprendre!
A la redacció
Jornada de treball a 6è amb la periodista Maria Castanyer, la nostra referent en l’edició de La Immaculada Vilassar Report, la nostra Revista Escolar Digital.
Ritmes diferents
A P4 creen ritmes diferents amb ajuda de les “Pedres rítmiques”. Se n'adonen que cadascú pot anar al seu ritme.
Fer, pensar i comunicar
Aquests són els tres pilars de l'aprenentatge a la nostra escola i és per això que les nenes i els nens de 2n estan preparant com explicar tot el que han après amb la seva pregunta Cap on va l'aigua?