Estem aprenent...
Quant pesa un dofí?
Aquesta bona pregunta se l'han fet a P5 i han descobert que no hi ha una única resposta. Segons el tipus de dofí, pot pesar més o menys. Han fet hipòtesis i després han comprovat si eren encertades. I nosaltres, pesem més o menys que un dofí?
Terrenys de joc
A 6è estan descobrint esports que es juguen contra una paret. Els ha inspirat la pintura de can Framis Terrenys de joc, de l'artista Març Rabal.
Lletres festives
A P3, la Classe dels Gegants i les Gegantes, miren la primera lletra del seu nom i la busquen a l’abecedari de la Festa Major.
Reforcem aprenentatges
6è fa racons de matemàtiques per reforçar els continguts treballats: múltiples i divisors, decimals, mcm i mcd…
Obertes i tancades
A 1r les nenes i els nens estan aprenent conceptes matemàtics, com els diferents tipus de línies que hi ha, a través del joc.
Dofins
Tots els dofins són iguals? Les nenes i els nens de P5 s'ho van preguntar i ho han investigat.
Ens expliquen en un mural que n'hi ha 14!
Agrupacions musicals
A P5 segueixen amb els instruments! L’Ariadna ha portat una harmònica i en Martín un ukelele i han format un DUET. Però si hi ha tres instruments com es diria? I així han après les diferents agrupacions musicals: solo, duet, trio, quartet…
Tensió superficial
Les nenes i els nens de Cicle Mitjà han estat experimentant per descobrir què és la tensió superficial de l'aigua.
Una eina per aprendre
A P5 han resolt un problema de bolets! Ho han fet de forma manipulativa i seguint una base d’orientació, una eina que els permet avaluar els passos d'un procés d'aprenentatge.
Ens avaluem
A 5è A fan una autoavaluació d’una expressió escrita amb una rúbrica, una eina que els permet anar veient l'evolució dels seus aprenentatges.
Instruments
Tarda d’instruments a P5! La Júlia ha portat una flauta. Com que és un instrument petit fa sons aguts. En Santi ha portat una guitarra i han descobert com fer aguts i greus amb les cordes.