Estem aprenent...
El dibuix com a eina de coneixement
A 5è estan investigant les possibilitats del dibuix: per recordar, per explicar, per entendre i per pensar. Einstein ja deia que si no dibuixava una idea no era capaç d'entendre-la. Ells n'han fet pràctica de diferents tipus i s'han documentat a la Biblioteca Can Manyer.
La flotabilitat al Mar Mort
A la Classe de P5 es preguntaven per què se sura tant al Mar Mort. L'Alexandra i l'Andrea, de 6è, els han demostrat amb un experiment científic com l'aigua salada ajuda a flotar.
Sweet spongecakes
Les nenes i els nens de 3r s'han inspirat en l'obra Spongecake de Vanessa McKeown per fer les seves creacions pastisseres. Les han fotografiat i penjat a Instagram i l'artista els ha respost felicitant-los per la feina!
Per un mar ben net
Les nenes i els nens de P3 han simulat una acció de brigada de neteja del mar. Han recollit plàstics i deixalles per tal de protegir els ecosistemes marins de la contaminació.
Els orígens de la música
A 3r estan investigant quins van ser els orígens de la música i han descobert que molts dels instruments primitius trobats estan fets amb elements de la natura.
Iniciació al bàsquet a 1r
Les nenes i els nens de 1r s'estan iniciant en el bàsquet amb l'Arnau Miquel, l'estudiant en pràctiques de l'institut.
Un parc natural
Les nenes i els nens de 5è han estat aprenent què és i com es gestiona un parc natural i com ha de ser l'activitat humana perquè es respectin i protegeixin les diferents espècies animals i vegetals que l'habiten. #LaTerraCasaNostra.
Els minerals
Les nenes i els nens de 1r han proposat un nou tema d'investigació: els minerals. Tot just estan començant a descobrir aquest món tan fascinant.
Les cases del nostre poble
Les nenes i les nens de P4 han decidit aprendre coses sobre les persones que habitem el món. Ara estan centrats en els edificis. Per això han anat a observar com són les cases del nostre entorn. #LaTerraCasaNostra.
Un projecte STEAM
L'alumnat de 6è està desenvolupant un projecte STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math) que implica moure's i investigar en diversos àmbits. Per exemple: editar el so del moviment dels planetes, aprendre a fer un circuit elèctric o experimentar amb els camps magnètics. Tot per acabar creant una escultura que tingui moviment, llum i so.
Una avaluació molt dolça
Quina millor manera d'avaluar el text instructiu en castellà que han estat escrivint els alumnes de 5è, Las recetas de cocina, que preparant-les? Així podem veure si els passos a seguir estaven prou ben explicats... i gaudir d'un bon berenar!
Aprendre de manera interactiva
Sabem que les eines digitals també són importants perquè ens ajuden a aprendre. Per això a P5 han estat veient, de manera interactiva amb el Ninus, com s'alimenten i quin és l'hàbitat de diferents animals.