Skip to main content

Estem aprenent...

24 Febrer 2024

Com s’acullen les persones migrants? La Carme Terradas, regidora d’atenció social, ha conversat amb l’equip d’investigació de les migracions que tenia un munt de preguntes per resoldre. Moltes gràcies!

Congres Mamen migracions 2

Congres Mamen migracions 1

 

24 Febrer 2024

Com es formen les persones? Una bona pregunta que s'han fet a 1r.  Ha vingut l’Alba, la mare de la Mar, que és llevadora per ajudar-los a continuar investigant sobre els nadons. Moltes gràcies!

1r Llevadora febrer 24 2

1r Llevadora febrer 24 1

24 Febrer 2024

2nd graders: Reading and writing workshops!

2n Reading febrer 24 2

2n Reading febrer 24 1

 

24 Febrer 2024

Per tancar la pregunta “Com es fabrica la cola?” a I5 han fet un collage a partir de la Maleta d’Artista de Karen Navarro. Ella proposa fer una deconstrucció de la imatge personal per crear una obra visual.

5P maleta Karen navarro 1

5P maleta Karen navarro 2

17 Febrer 2024

Les nenes i nens d’i3 han anat a passejar cercant ametllers! N’han trobat 4 i estaven florits. Han passat un matí de joc al parc i s’ho han passat genial!

 3P ametllers 24 1

3P ametllers 24 2

17 Febrer 2024

A 4t ja acaben el treball de les comarques i així han deixat la classe. I ara amb jocs intercatius estan estudiant-les i aprenent també les seves capitals.

4t Comarques 24 1

4t Comarques 24 2

 

17 Febrer 2024

A I5 comencen a caure dents! Una bona excusa per fer una estadística.

5P dents 24 1

5P dents 24 2

17 Febrer 2024

Les nenes i els nens de 6è fan un debat sobre l’ús de la IA i després una coavaluació de dues de les dimensions, física i lingüística, segons el Programa Oracy de la Universitat de Cambridge.

6e Oracy febrer 24 1

6e Oracy febrer 24 2

 

 

17 Febrer 2024

Molt per comprovar i aprendre a l’Espai d’Experimentació d’Infantil!

Espai experimentacio febrer 24 2

Espai experimentacio febrer 24 1

17 Febrer 2024

Sortint al bosc, I4 ha trobat un esquirol amb unes fulles escrites. A l’aula han pensat i desxifrat el missatge. Què hauran d’investigar ara?

4P esquirol 2

4P esquirol 1

17 Febrer 2024

A 2n enllesteixen la pregunta “Com es fa la pólvora?”, fent la coavaluació i l’autoavaluació del treball d’investigació que han fet. A més, aprofiten per visitar l’exposició de la colla de diables vilassarenca Diabòlics Anònims pel seu 30è aniversari al Museu Arxiu de Can Banús. Per molts anys!

2n diabolics 2

2n diabolics 1

17 Febrer 2024

A partir de la conversa del cap de setmana, a 2n reflexionen sobre la planificació prèvia que han de fer perquè el discurs sigui ordenat i coherent. Introdueixen en la conversa en petit grup el temporitzador que els ajuda a regular-se i ajustar-se al temps indicat. Els companys i companyes també els ajuden controlant el temps i avisant-los quan s’esgota.

2n temps oralitat febrer 24 1

2n temps oralitat febrer 24 2