Estem aprenent...
Petits cignes
A I3 ha arribat un programa del ballet “El llac dels cignes”. Sabeu la història de l’Odette, en Sígfrid, l’Odile i en Rothbart? Per què no intentem ballar com els petits cignes? Sembla fàcil però no ho és gens! Mireu, mireu!
L'Hospital
A l’espai Hospital les nenes i els nens d’Infantil aprenen a tenir cura dels altres i també de les seves mascotes! Podeu veure-ho clicant aquí.
Art i llengua
A 1r utilitzen les obres de diferents artistes visuals per aprendre llengua. Cal fixar-se en els detalls, buscar, imaginar, descriure, escriure i comunicar.
Un pop fluorescent
Les nenes i nens d’I3 experimenten amb llum negra i colors fluorescents, com els colors dels pops de l’àlbum il•lustrat “Un pop al teulat”!
100tífiques
Gràcies a la iniciativa 100tífiques, a 6è conversen amb Thalía Belmonte que els explica la seva recerca i investigació de la Covid Persistent. Gracias Thalía!
Camuflatge
Quins animals es disfressen i s’amaguen com el pop per què no els trobin? Aquests dies a I3, els infants han investigat i han descobert altres animals que es camuflen: el mussol, el camaleó, la guineu àrtica…
Un museu a l'escola
Després d’investigar la pregunta “Com es fa la pólvora?”, els nens i nens de 2n decideixen organitzar el petit Museu de la pólvora per exposar les maquetes, llibres i vídeos informatius que han elaborat. Han convidat les seves famílies i els seus companys i companyes de l’escola a visitar-lo.
School to School
El tema que ens ocupa aquest curs en el projecte School to School de la Fundació Vicente Ferrer és l’entorn natural de l’escola. Les nenes i els nens de 5è han anat a la Font d’en Colomer a fer un reportatge fotogràfic per enviar-lo als seus companys i companyes de l’escola de l’Índia.
Companys d'I3 i 4t
Els companys i les companys de lectura d’I3 i 4t ja s’han conegut! Es reuneixen per primera vegada i llegeixen un conte tots plegats. Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.
Companys d'I5 i 5è
Primera trobada dels companys de lectura entre I5 i 5è. Abans els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.Tothom a llegir!
Companys d'I4 i 3r
Primer contacte de companys i companyes de lectura entre I4 i 3r, ja s’han conegut! Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho. Els han llegit un conte a tots plegats i els de 3r ja han començat a fullejar els contes que llegiran als seus companys i companyes d’I4.
Respiració
A I4 aprenen la diferència entre la respiració toràcica i la diafragmàtica fent moure vaixells de paper.