Skip to main content

Estem aprenent...

17 Febrer 2024

A I3 ha arribat un programa del ballet “El llac dels cignes”. Sabeu la història de l’Odette, en Sígfrid, l’Odile i en Rothbart? Per què no intentem ballar com els petits cignes? Sembla fàcil però no ho és gens! Mireu, mireu!

3P llac cignes 2

3P llac cignes 1

17 Febrer 2024

A l’espai Hospital les nenes i els nens d’Infantil aprenen a tenir cura dels altres i també de les seves mascotes! Podeu veure-ho clicant aquí.

espai hospital febrer 24 1

espai hospital febrer 24 2

 

09 Febrer 2024

A 1r utilitzen les obres de diferents artistes visuals per aprendre llengua. Cal fixar-se en els detalls, buscar, imaginar, descriure, escriure i comunicar.

1r raco llengua artistes febrer 24 1

1r raco llengua artistes febrer 24 2

09 Febrer 2024

Les nenes i nens d’I3 experimenten amb llum negra i colors fluorescents, com els colors dels pops de l’àlbum il•lustrat “Un pop al teulat”!

3P llum negra feb 24 2

3P llum negra feb 24 1

09 Febrer 2024

Gràcies a la iniciativa 100tífiques, a 6è conversen amb Thalía Belmonte que els explica la seva recerca i investigació de la Covid Persistent. Gracias Thalía!

6e 100tifiques Thalia 2

6e 100tifiques Thalia 1

09 Febrer 2024

Quins animals es disfressen i s’amaguen com el pop per què no els trobin? Aquests dies a I3, els infants han investigat i han descobert altres animals que es camuflen: el mussol, el camaleó, la guineu àrtica…

3P Camuflatge 2

3P Camuflatge 1

09 Febrer 2024

Després d’investigar la pregunta “Com es fa la pólvora?”, els nens i nens de 2n decideixen organitzar el petit Museu de la pólvora per exposar les maquetes, llibres i vídeos informatius que han elaborat. Han convidat les seves famílies i els seus companys i companyes de l’escola a visitar-lo.

2n museu Polvora 2

2n museu Polvora 1

 

09 Febrer 2024

El tema que ens ocupa aquest curs en el projecte School to School de la Fundació Vicente Ferrer és l’entorn natural de l’escola. Les nenes i els nens de 5è han anat a la Font d’en Colomer a fer un reportatge fotogràfic per enviar-lo als seus companys i companyes de l’escola de l’Índia.

school to school plantes 5e 1

school to school plantes 5e 2

09 Febrer 2024

Els companys i les companys de lectura d’I3 i 4t ja s’han conegut! Es reuneixen per primera vegada i llegeixen un conte tots plegats. Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.

Companys lectura 3P 4t feb 24 1

Companys lectura 3P 4t feb 24 2

09 Febrer 2024

Primera trobada dels companys de lectura entre I5 i 5è. Abans els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.Tothom a llegir!

5P Companys lectura feb 24 1

5P Companys lectura feb 24 2

09 Febrer 2024

Primer contacte de companys i companyes de lectura entre I4 i 3r, ja s’han conegut! Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho. Els han llegit un conte a tots plegats i els de 3r ja han començat a fullejar els contes que llegiran als seus companys i companyes d’I4.

3r 4P Companys lectura 1

3r 4P Companys lectura 2

09 Febrer 2024

A I4 aprenen la diferència entre la respiració toràcica i la diafragmàtica fent moure vaixells de paper.

4P respiracio toracica 2

4P respiracio toracica 1