Estem aprenent...
English corners
This week our 1st grade pupils started their first English corners. These sessions make their learning process far more enjoyable!
John Cage a La Maleta
A I5 els ha arribat la Maleta d'Artista del músic John Cage! Han après a llegir una partitura diferent, també una paraula en llatí i han anat de concert amb la pianista Mª Jesús Guasch! (Vídeo) Després de totes les activitats ens ha sorgit un repte nou: fem un concert i interpretem l’obra 4:33? Hauran d’assajar molt, doncs no és fàcil estar en silenci!
Conflictes
Les obres de l’artista sirià Mohamad Hafez fan que un equip d’investigació de les classes dels grans s’interessi per conèixer més sobre les guerres i els conflictes armats.
A punt de triar
Aquesta setmana a I4 han fet propostes pel nom de la classe. Després d’escoltar les idees de tothom han triat i comptat quines els agraden més. Hi ha 4 opcions finalistes. Ara cadascú ha de pensar per quina es decidirà finalment.
L'Ametller
A I3 ja tenen Arbre de Preguntes! Després d’un empat entre l’olivera i l’ametller, van fer una segona votació i va guanyar l’ametller, amb 14 vots! Una filera de ninots ben llarga! Ara toca investigar com és aquest arbre.
Un bon pa
Pes, mesura, proporcions… una capsa d’aprenentatge de 5è per aprendre a fer un bon pa, treballar les matemàtiques i les tipologies textuals de llengua.
Portar la Batuta
Per què els directors i directores d’orquestra de vegades porten un palet a la mà? Les nenes i nens d’I4 han conegut què és la batuta i com ens pot ajudar a dirigir la nostra orquestra. Cliqueu aquí per veure-ho.
Fronteres
L’obra Fair Play III, del Colectivo DOMA, motiva a indagar sobre fronteres a un equip d’investigació dels grans.
Recomanacions de lectura
Els nens i nenes de 4t inicien la proposta de biblioteca d'aula i fan les seves recomanacions de lectura.
Cap de setmana
Iniciem el diari de cap setmana a 2n. Els nens i nenes conversen amb els seus companys i companyes sobre què han fet durant el cap de setmana. Confegeixen una base d’orientació per saber l’estructura que han de seguir i, finalment, comparteixen el que han anotat.
Com sóc?
Com sóc? Eines per representar-nos fidelment pel projecte artístic Veïns, transversal entre anglès, música i dansa i visual i plàstica a Cicle Inicial.
Fins el 100!
Aquesta setmana els nens i nenes de 2n han practicat, a partir de diferents propostes, la numeració fins el 100, la representació i descomposició en unitats, desenes i centenes i el treball en equip per resoldre un problema matemàtic. Després han fet l’autoavaluació del que han après i com han treballat en les diferents propostes.