CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
A, B, C, D… i Z! A INF5 estan elaborant el seu abecedari per la classe!
A INF5 estaven construint l’arbre de preguntes i els n'ha arribat un de veritat a la classe: un pomer! Amb el compromís que l'han de cuidar molt bé. Gràcies família Pujol!
A INF5 ja tenen triat el seu Arbre de Preguntes! En confegeixen el nom, el pinten i hi estampen les pomes.
A P5 també han proposat i consensuat unes normes entre tots i totes per una bona convivència a la classe.
Tots els cursos de l'escola estem pensant quin serà el nostre arbre de preguntes que ens acompanyarà durant el curs, per això a INF5 han fet una passejada fixant-se en els diferents tipus d’arbres que tenim a prop de l’escola.
Les nenes i els nens de P5 han començat a pensar quin arbre voldran per la classe. Han vist que n’hi ha de molt diversos i han creat el seu bosquet.
A l'estona de motricitat les nenes i nens de P5 han experimentat amb el moviment del cos al terra: Quins moviments podem fer mantenint el contacte de tres parts del cos amb el terra?
Les nenes i els nens de la Classe dels Dofins han preparat una sorpresa pels seus amics i amigues de lectura: un granissat de síndria i la seva recepta! Què refrescant!! Fins el curs que ve!
P5 ha gaudit d’una bona estona a l’espai d’experimentació de l'escola: Rampes, pilotes, natura i observació, balances i el pes dels objectes, taula de llum i mandales… Aprenen fent, compartint, observant, jugant…
Com ens ho faríem sense algunes articulacions? Ho han comprovat amb tubs de cartró! A P5 es van preguntar: La cama és un os sencer? Per què la podem doblegar? Han trobat la resposta en un llibre: és gràcies a les articulacions! I, com és que hi ha ossos que s’ajunten i no es desmunten? Una mena de "goma elàstica”, que es diu “lligament”, evita que se separin els ossos. Quines articulacions tenim? Genoll, colze, canell…
A P5 aprenen a passejar pel poble a peu o en vehicle tenint en compte les normes i els perills que es poden trobar. Gràcies Mossos d'Esquadra!
A P5 valoren les seves produccions de la carpeta d’aprenentatge en relació a l’esquema corporal. Han estat reflexionant sobre com han evolucionat, què han après, què fan ara que abans no sabien fer, com poden millorar…