Estem aprenent...
Espai d'experimentació
Comencen els #espaisdaprenentatge de les classes dels petits! Espai d’experimentació.
Espai de construcció!
Espai d'art!
Ortografia
A 5è treballen les normes ortogràfiques a partir d’un dictat cooperatiu.
L'Univers
Comencem noves preguntes de l'arbre, en aquest cas sembla que els nens i nenes de 3r tenien ganes d'investigar sobre l'univers perquè s'han fet un munt de preguntes: Per què cauen els meteorits? Què són les constel·lacions? Com es van crear les estrelles? Què faríem sense lluna? Com es creen les supernoves?
Raonament i lògica matemàtica
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: enigmes i reptes matemàtics per treballar la lògica i el raonament.
Fluïds no newtonians
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Què tenen en comú la mel, les arenes movedisses o sorramolls i la barreja de "Maizena" i aigua? Que tot són fluïds no newtonians. Tenen unes característiques diferents d'altres fluïds com l'aigua. Canvien les seves propietats en aplicar-hi una força.
Àfrica
Crazy combinations
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Apples to apples- Crazy combinations of words. Matching words and having fun! Only the judge will decide the best pair of words!
Cadàvers exquisits!
Comença la 2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Cadàvers exquisits, aquesta tècnica de dibuixos creuats inventada pels surealistes, a l’espai de creació.
Humanitzar l'educació
Les escoles del col·lectiu Futurs de l'Educació hem gaudit, reflexionat i après amb la conversa entre Eduard Vallory (CATESCO) i Kaleb Rashad (High Tech High Schools USA) sobre la importància de: 1. Disseminar coneixement, 2. Crear, creativitzar i innovar i 3. Humanitzar l'educació.
Tot s´hi val?
Tot s’hi val a l’hora de protestar? A 6è es prepara un debat sobre un tema actual en que s'utilitzen les obres d’art per reivindicar idees.