Estem aprenent...
Experimetació per descobrir
A 3r continuen treballant la pregunta de l'arbre sobre l'electricitat i han estat fent diferents experiments, investigant per què succeeixen les coses, obtenint resultats, comparant i treient conclusions.
A ghost in this school!
Dear Oliver Jeffers, We really like your book #thereisaghostinthishouse and we think there is a ghost in our school too... Yours faithfully 3rd graders. Aquest és el missatge que han enviat els nens i les nenes de 3r a l'autor de l'àlbum il·lustrat "Hay un fantasma en esta casa", després de fer una activitat performativa per l'escola, amb fantasma inclòs!
Aprenentatge KmO: Influencers
A 5è han tingut una conversa amb l’Aina, exalumna, que ha ajudat els nens i nenes a resoldre els seus dubtes sobre què són els influencers i quina feina fan. També quina repercusió tenen per una gran empresa de moda com la que ella hi treballa. Gràcies Aina!
L'Op Art de Riley a La Maleta!
La #maletadartista va portar a I3 una proposta d’Op Art amb la pintora Bridget Riley. “S’ha fet una foto amb una zebra?” van preguntar en veure la imatge. A partir d’aquesta proposta van descobrir que el color de la pell de les zebres és negre! I que les seves ratlles són blanques. Han cercat informació sobre les ratlles i han après perquè serveixen o quins tipus de zebra hi ha.
Geometria resistent
A 6è una de les capses d’aprenentatge els proposa descobrir i comprovar quines estructures geomètriques són més resistents a l’hora de construir un pont.
Una zebra màgica
Dues magues d’I5, la Classe de la Màgia, han fet un truc a I3, la Classe de les Zebres: han transformat un mini conte de La zebra Camil·la en un llibre gran!!!
Rosa Flamenc
A I5 han fet memòria i han recordat que quan tenien 3 anys van ser la Classe dels Flamencs. Han volgut fer unes activitats de grafisme amb el color d’aquestes aus.
Shootball
A 6è practiquen el Shootball, que serà el joc de les properes Jornades Esportives Escolars!
Compartim aprenentatges
A 6è busquen i donen resposta a 7 preguntes de l’#arbredepreguntes: Un mirall es un vidre? Com funcionen els cotxes autònoms? I un microscopi? Com sonen els forats negres? Quan i on podem veure aurores boreals o astrals? Què és un satèl·lit? Com es fan les pantalles tàctils? Els diferents equips d'investigació comparteixen amb la resta de companyes i companys el que han après.
Pensem i raonem
A l'estona de Filosofia a I4, la Classe dels Peixos, la Sofia ha arribat amb una pregunta: Els peixos parlen? Els ha dut un llibre per tal que busquin informació i un joc de mímica que els dona pistes sobre com es comuniquen.
L'escola ideal
Com seria la nostra escola ideal? Els nens i nenes de 2n pensen com els agradaria que fos la seva escola ideal. Com serien les classes? I el pati? Quines activitats els agradaria fer?