Estem aprenent...
Una ciutat especial
A 2n han acabat la seva interpretació plàstica col·laborativa del llibre La Ciutat dels animals de Joan Negrescolor.
Un expert electricista
Com a punt final de la pregunta formulada a l'arbre sobre l'electricitat, a 3r ha vingut a fer una xerrada en Marcos, electricista i pare de la Gina. Moltes gràcies per aquesta visita i #aprenentatgekm0! La classe de 3r estan molt agraïts i agraïdes!
Missatges invisibles
Aquesta setmana a I5, han fet dibuixos i escrit missatges màgics de tota mena: amb ceres ,amb pintura, amb bolis invisibles i amb tinta feta amb llimona que no es pot veure si no és amb escalfor!
El "cabell" de les zebres
Com és el “cabell” de les zebres? Aquesta pregunta ha portat al grup d’I3 a classificar els animals depenent de si tenen pèls o plomes o, potser, cap de les dues opcions!
Schoolweavers
L’equip impulsor de l’escola ha participat en un workshop a la Universitat Ramon Llull-Blanquerna dins el projecte internacional #schoolweavers amb les escoles catalanes companyes: IE Daniel Mangrané i Jesuïtes de Sant Gervasi. Bona feina!
Compartir respostes
A 4t s’han preguntat què és la pubertat? Quins canvis es produeixen al cos? Per què passa? Ara ja ho tenen molt més clar, i és que s’estan fent grans! També per què el Floquet de Neu era un goril.la blanc? Què és l'albinisme? Qui va ser Jordi Sabater i Pi? Dos equips d’investigació de 4t han trobat les respostes!
Crear coneixement
Els nens i nenes de 2n exposen a la resta dels companys i companyes la informació que han trobat del seu arbre, la Magnòlia. Després, tal i com s’havien plantejat a l’inici de la investigació, elaboren una fitxa tècnica amb les idees destacades de la Magnòlia.
Good game!
A les sessions d'Educació Física fomentem les relacions socioafectives després de cada activitat i reforcem valors com l'agraïment i el reconeixement d'una bona pràctica esportiva.
Paraules diverses
Racons de lectoescriptura a 1r: creen paraules, llegeixen endevinalles, busquen la paraula que no comença pel mateix so i reconeixen paraules que comparteixen lletres.
Entrades al seu ritme
Les entrades relaxades als grups de petits són un moment per triar, desenvolupar i crear. Què vull fer? Durant quant de temps? Amb qui ho vull compartir? Estones per aprendre cadascú al seu ritme.
Selva no, sabana!
Podem anar a passejar a la selva i veure zebres? A I3 van fer-se aquesta pregunta. Cercant en els llibres i contes van descobrir que les zebres no viuen a la selva com pensaven! Viuen a la sabana i aquí, a Vilassar, no n’hi ha de sabana! Necessitem agafar l’avió per anar fins l’Àfrica. Però a la muntanya del nostre poble si que podem veure un animal molt similar a la zebra…
Escates
Tot investigant sobre Peixos a I4 han observat la pell d’un lluç, li han tret les escates i les han mirat al microscopi.