Estem aprenent...
Lletrejant en anglès a 2n
2nd graders played with letters and improved their spelling skills: 'Is it an animal? Is it a transport? Is it a toy?
Una casa amb el cos
Podem representar amb el nostre cos una estança de casa? Les nenes i nens de 5è han treballat col.laborativament per tal de representar corporalment els diferents objectes que podem trobar a casa. Perquè amb el cos també som capaços de comunicar!
Un pomer de veritat!
A INF5 estaven construint l’arbre de preguntes i els n'ha arribat un de veritat a la classe: un pomer! Amb el compromís que l'han de cuidar molt bé. Gràcies família Pujol!
Gaudint de la fotografia
L'equip de mestres hem pogut aprendre un munt de coses sobre fotografia gràcies a la visita guiada que ens han ofert a les exposicions del Festival Revela·T.
La càmera fosca
Aprenent, a 6è, la màgia de la fotografia amb el fotògraf Juan Luis Ronco. Participen en un dels tallers fotogràfics amb motiu del Festival Revela·T.
Un bon llistat
Els nens i nenes de 2n investiguen els arbres que els criden l’atenció. Fan un llistat i, de manera conjunta, decideixen quin abre volen tenir a l’aula per penjar totes aquelles preguntes que volem investigar al llarg del curs.
La Wisteria sinensis
Aquest és l'arbre que han triat les nenes i els nens de 5è com a Arbre de Preguntes, també conegut com a Glicina.
El Pomer
A INF5 ja tenen triat el seu Arbre de Preguntes! En confegeixen el nom, el pinten i hi estampen les pomes.
Buscant l'arbre ideal
Aquestes primeres setmanes els alumnes de 3r han estat treballant en equip investigant, confeccionant i exposant els seus arbres de preguntes. Quin arbre serà l'escollit i els acompanyarà durant tot el curs?
Practicant el càlcul
Aquesta setmana els nens i nenes de 2n han fet racons per practicar el càlcul mental. En finalitzar, han autoavaluat com han treballat.
Arbres i més arbres!
Aquesta setmana, a Inf4 han vist un munt d'arbres i també han après un munt de coses. Aviat podran triar el que volen per la seva classe.
Pinces de cranc
A INF3 han començat uns racons de lliure circulació per treballar les seves “pinces de cranc"! És a dir: propostes per treballar les habilitats manuals. I després ho han recollit tot classificant els materials. Tot és aprenentatge!