Estem aprenent...
Board games
#EspaisdAprenentatge dels Grans: Playing board games. Communication and interaction with peers of different ages. Enjoying and learning!
Dadà!
El cos parla
#Espaisdaprenentatge dels Grans: Engeguem un espai de moviment corporal conscient i creatiu #ElCosParla amb Sandra Barroso gràcies a l’AFA.
Un espai per experimentar
Què és la densitat? Tots els objectes tenen la mateixa? Què passa si posem tinta de rotuladors Velleda amb aigua? Els nens i nenes de Mitjans avui han fet un experiment per respondre les preguntes que s’han fet. Comencen els #espaisdaprenentatge a les classes dels mitjans!
Improvisació i narració
Imaginació, rapidesa, comunicació… improvisem històries divertides amb el daus. Comencen els #espaisdaprenentatge dels mitjans. En acabar cada experiència d'aprenentatge dediquem una estona a l'autoavaluació.
Scape Room matemàtic
Enginy, càlcul, deducció, resolució, treball en equip… Scape room matemàtic en un dels #espaisdaprenentatge dels mitjans.
Programació i Robòtica
Un dels grups de mitjans ha estat fent reptes de robòtica amb els Beebots. Hauran sigut capaços de superar-los? El que ha estat assegurat és el bon ambient a l'hora de treballar en equip i molta diversió!! Comencem els #espaisdaprenentatge !
Drama's Room
They had a great time making-up themselves and helping their partners! They also invented a character, wore nice costumes and used different puppets. Comencen els #espaisdaprenentatge dels mitjans!


Aprendre a llegir i a escriure
2n és un curs clau per afiançar l'aprenentatge de la lectoescriptura, per això preparem diferents racons amb propostes variades que els motiven a aprendre'n amb ganes.
Acabem les tardes de lleure
I ho volem fer agraïnt la feina que ha fet l'equip de monitoratge del Centre Talents. A 4t han acabat amb unes representacions divertidíssimes!
El Cirerer
Després de conèixer un munt d’arbres, gràcies als llibres i fitxes tècniques que els van deixar de la Biblioteca Can manyer, INF3 ja ha escollit el nom del seu #arbredepreguntes: serà un cirerer! Ara els toca pensar i crear les fulles, els fruits… Com ho faran?
Correspondència a INF4
A INF4 s’animen a escriure missatges a tots els companys/es de l'escola tot esperant resposta i, així, estimulem el seu aprenentatge.

