Estem aprenent...
Celebracions!
Quin dia és el meu aniversari? Comparteixo el mes amb alguns dels meus companys o companyes? A partir d'un repte, els nens i nenes de 1r han representat el seu número, s'han ordenat per mesos de l'any i s'han fotografiat per poder-ho tenir present a la classe.
Quin serà el nostre arbre?
A 4t, han explicat als companys i companyes els arbres que han investigat i ara ja només els caldrà triar l'arbre que els agradi més!


Normes ben pensades
A P5 també han proposat i consensuat unes normes entre tots i totes per una bona convivència a la classe.
Terror a 6è!
Molta concentració a 6è per esbossar una història de terror gòtic inspirada en "Frankenstein" de l’escriptora Mary Shelley.
La Caixa Sorda
En Luard de 1r ha portat un instrument que es diu Caixa Sorda. De quin material deu estar fet? Han observat que, tot i que la caixa de ressonància dels instruments és molt important, també el material amb el que està fet l’instrument influeix en el seu so!
Temps d'observar els arbres.
Tots els cursos de l'escola estem pensant quin serà el nostre arbre de preguntes que ens acompanyarà durant el curs, per això a INF5 han fet una passejada fixant-se en els diferents tipus d’arbres que tenim a prop de l’escola.
Normes per conviure
Què podem fer per crear un bon clima a l'aula? Els nens i nenes de 1r han treballat conjuntament per pactar unes normes de classe.
Escalada
Les nenes i els nens d'INF4 han practicat les habilitats d’escalada i han muntat un espai de llençament de pilota. S’ho han passat molt bé!
Saltar, lliscar, rodolar...
Primer dia de motricitat a P3! Que divertit! Com els agrada saltar, lliscar o rodolar!
Bo per tothom
Quines coses podem fer a l’aula? La classe de 2n treballa en equip per crear les normes de la classe. Fan un llistat d’allò que no ens és positiu fer i treballen plegats per pensar i escriure allò que SI que és bo pel grup.
A la tele!
A 5è han mirat un programa de TV que s’ha emès aquest estiu on hi ha participat la seva companya Sandrine i han parlat de l'experiència.
Racons per estimular la creativitat
Quantes produccions diferents podem fer amb un material? A 2n responen aquesta pregunta a través dels racons de la creativitat: geoplans, construccions, pintures, plastelina… En acabar valoren les seves produccions i com han après en els diferents espais.