Estem aprenent...
Pots de Pau
Amb motiu del Dia de la Pau, els infants d’I4 han estat parlant sobre què contribueix a fer la Pau i què no. Han reflexionat conjuntament i, després, han classificat totes les idees que han sortit en dos grups: les que contribueixen a fer la Pau i les que no. El pot que conté les coses que no fan la Pau l’han tancat ben fort perquè les paraules no puguin sortir!
Figures geomètriques
Diferents maneres per treballar les figures geomètriques als racons de matemàtiques de 2n.
Si yo tuviera una escoba...
Les nenes i nens d’I3 a l’estona de motricitat han escombrat tot el que no els agrada, com diu la cançó del Dia de la Pau, però també han vist que l’escombra es pot convertir en un cavall, una mànega de bomber, maces del correfoc…
Escombres i Pau
Escombrem tot allò que no ens deixa conviure! “Una escoba es una escoba y tantas cosas más” de Verónica Meloni inspira la instal·lació del Dia de la Pau.
Geometria a La Maleta
La maleta d'Artista porta una una proposta de Masaki Nakayama per treballar geometria a 4t.
Autocorrecció
Ara que ja han après a organitzar-se i escriure molt bé, els nens i nenes de 2n inicien l’autocorrecció de la producció escrita del Diari de cap de setmana.
Un conte de Pirates
La Pirata Núria ha viatjat des de la Biblioteca can manyer fins l’escola, fins I3, la Classe dels Pirates, per explicar-los un conte: Qui m’ha robat la cama? . Moltes gràcies Núria!
Un esquelet a La Maleta
La Maleta d'Artista porta Shanell Papp a I5 amb una proposta per aprendre com és el cos humà.
Paraules a La Maleta
La Maleta d'Artista porta una proposta a 5è amb creacions de Jessica Dance i Enric Farrés Duran per treballar de manera creativa el significat de les paraules. En aquesta proposta l'alumnat representa visualment una paraula que li agrada i en fa l'anàlisi etimològica alhora que la tradueix a diverses llengües.
Abecedari
Els infants d’I4 han dissenyat i creat el seu propi abecedari per a la classe!
Autoavaluació
Color, composició, gamma, càlid, fred, ordre, desordre… Què he après amb la Maleta d'Artista d’en Mario Nigro? Què m’ha costat? Què m’ha agradat? A 2n s’autoavaluen després de fer les seves creacions.