Skip to main content

Estem aprenent...

30 Mai 2025

Com ha pogut la NASA gravar els sons dels planetes? Com es propaga el so? Les nenes i nens de 3r estan investigant les diferents qualitats del so. Han fet diferents experiments i han descobert que les ones sonores poden ser més distants o més juntes depenent de si el so és agut o greu. Aquesta característica del so es diu freqüència o Hertz.

3r Hertz 25 2

3r Hertz 25 1

30 Mai 2025

Arts escèniques a I3! Les nenes i nens d’I3 van voler representar la història del molinet de cafè interpretant els personatges del conte. Però abans van anar fent petits exercicis bàsics treballant l’expressió facial i l’entonació. Són unes i uns artistes!

 3P Arts esceniques maig 25 1

3P Arts esceniques maig 25 2

30 Mai 2025

Les nenes i nens d’I4 treballem cooperativament per aconseguir que totes les pilotes passin pel forat del paracaigudes. Ens hem de coordinar molt bé i ajudar-nos per poder aconseguir l'objectiu!

4P Psico maig 25 1

4P Psico maig 25 2

30 Mai 2025

Pulsació i melodia: Les nenes i nens d’I4 han vist la diferència entre la pulsació de la música que sempre és constant amb la melodia que pot evocar ritmes i tessitura diferents, i ho han fet tot seguint la música amb les pilotes i creant una petita coreografia.

4P Pulsacions 1

4P Pulsacions 2

30 Mai 2025

Els nens i les nenes de 6è han passat uns dies fantàstics de colònies practicant un munt d'esports i refrecant-se a l'aigua. 

Colonies 6e 25 1

Colonies 6e 25 2

30 Mai 2025

Les nenes i els nens de 6è exposen tot el que han après de les etapes de la Història davant les famílies i els ensenyen com cocrear una rúbrica d’avaluació.

 6e Ha 25 1

6e Ha 25 2

30 Mai 2025

Els nens i les nenes de 6è reflexionen i comparteixen els seus sentiments amb el taller “Les emocions en el camí cap a la Secundària”.

6e emocions ESO 25 1

6e emocions ESO 25 2

 

30 Mai 2025

La Maleta d'Artista porta a I3 “The piano” una proposta de l’il·lustrador i dissenyador Sven Völquer que els convida a crear i imaginar a partir de les tecles d’aquest instrument. També a escriure onomatopeies i a autoavaluar-se la feina.

3P Maleta Sven 1

3P Maleta Sven 2

 

30 Mai 2025

Aquests dies tots els cursos estem gaudint de valent de les exposicions del Festival Revela-T. Algunes, fins i tot, ens serveixen de disparador per a les darreres situacions d’aprenentatge del curs. Hem vist tallers de fotografia amb màquines antigues, hem conegut fotògrafs i, fins i tot, hem entrat dins d’una càmera fosca!

IMG 0362

IMG 0341

 

30 Mai 2025

Els nens i nenes de 2n han investigat els animals vertebrats i invertebrats. Inspirant-se en l’artista Mark Hearld, han triat un animal i han pensat i creat l’hàbitat on viu, tot tenint en compte el tipus de paisatge i elements naturals propis d’aquest hàbitat. Després l’han exposat i s’han autoavaluat amb una rúbrica cocreada entre tots i totes.

2n animals 1

2n animals 2

30 Mai 2025

A partir de la pregunta “Per què les flors són de diferent color?”, a la Classe de la Tempesta ha arribat una Maleta d'Artista molt especial i plena de flors! L’artista italià Diego Cusano els ha inspirat a dissenyar dibuixos i complementar-los amb pètals i flors naturals per tal de crear composicions artístiques úniques que combinen natura i imaginació.

Cusano 1

Cusano 2

 

30 Mai 2025

Darreres preguntes per respondre: 6th pupils still had to answer some questions from their tree: curiosities... Learning from each other!

6e Curiosities 1

6e Curiosities 2