Estem aprenent...
Rewilding
Com creixen les arrels? Es van preguntar a 1r. I han descobert Bea Fremderman, una artista que ens fa pensar sobre el #rewilding, la capacitat de la natura per conquerir espais on desenvolupar-se. Cliqueu aquí per veure'n un vídeo.
Saber comunicar
Companyes i companys mestres del Programa de millora de l’oralitat #tenimlaparaula han vingut a conèixer com millorem l’expressió oral dels nens i les nenes conversant a partir de l’art. Han participat d'una conversa entre l'alumnat de 5è. Gràcies per venir!
Donar resposta
A 5è han donat resposta a diferents preguntes que es van fer: Com es van formar els continents? Com era catalunya abans de formar part d’Espanya? Què passaria si no existissin els animals? Quines constel•lacions hi ha i per què? Per què necesitem els músculs al nostre cos?
Salvem el mar
En Pau i la Carla de 6è han plantejat el seu projecte com a #artivistes a partir de dades preocupants sobre la contaminació de mars i oceans i l’efecte sobre peixos i espècies marines. Avui han presentat les seves obres de sensibilització i denúncia a I4, la Classe dels Peixos.
Zach King a La Maleta
Aquesta setmana, el dia 31 de gener a la Classe de la Màgia han celebrat el Dia Internacional de la Màgia amb la Maleta d'Artista d’en Zach King, un mag que treballa amb efectes visuals.
De moment us ensenyem les fotos del making of.
Protegim les zebres!
Manifestació de les nenes i nens d’I3, la Classe de les Zebres, amb l’objectiu de conscienciar per la preservació de totes les espècies de zebres. En especial, la zebra de Grévy, que han descobert que es considera en perill d'extinció i forma part de la Llista vermella d'Espècies Amenaçades.
Decimals per estalviar
A 5è treballen els nombres decimals. Han recreat situacions de la vida quotidiana i han simulat anar a dinar a una pizzeria on han calculat el total del dinar. També han fet comparacions de productes de diferents supermercats per veure quants diners es poden estalviar.
Suzanne Saroff a la maleta
La Maleta d'Artista ha portat Suzanne Saroff a C. Inicial! Què passa si en lloc de posar les flors dins el gerro les posem al darrere?
Investigació
Com es un peix per dins? Per respondre la pregunta, a I4, n’han observat l’esquelet d’un i han fet conversa. Més tard cadascú ho ha representat en un full.
Cooperative challenges
A 3r i 4rt inicien l'aprenentatge cooperatiu a les classes d'Educació Física a partir dels #cooperativechallenges.
Megumi Suzuki
A cicle superior, a les classes d’educació física, introduïm les capacitats condicionals mitjançant el Crossfit Kids cooperatiu. Podran superar el repte de l’atleta japonesa Megumi Suzuki?