Estem aprenent...
Gel de colors
A I5 segueixen experimentant per resoldre les preguntes que s’han fet sobre el gel. Avui l’han fet de colors!
Aigües diferents
Experiència sensorial a I4. Tot parlant de la diferència de l’aigua del riu i del mar han experimentat amb l’aigua i, després, amb el sentit del gust.
El so de l'Univers
Si poguéssim escollir a quin planeta anar a viure depenent del seu so, quin seria? Les nenes i nens de 3r han fet un viatge interplanetari per descobrir els sons dels planetes. Quin creieu que els ha agradat més? La setmana que ve faran la gràfica i us ho explicaran.
Fotografia i geometria
Les nenes i els nens de 4t han treballat el diàleg entre fotografia i geometria inspirant-se en l’obra de Masaki Nakayama.
Les arrels
Les nenes i nens de 1r fan hipòtesis, investiguen i experimenten sobre la pregunta que s'han fet: Com creixen les arrels?
Helga Stentzel a La Maleta!
La #maletadartista d’I3 era ben gran! Helga Stentzel ha portat a la classe un munt de roba, pinces i tauletes digitals. Com podem fer animals amb roba estesa? L’artista ens ho mostra a partir de la seva obra. Pensar com fer els animals, obrir i tancar les pinces, plegar la roba… Un bon aprenentatge!
Azuma makoto a La Maleta!
A I5 la #MaletadArtista ha portat una proposta d’Azuma Makoto: flors i gel. Ideal per formular hipòtesis, fer comprovacions i experimentar!
Coherència
Hem rebut companyes i companys dels centres educatius de la Xarxa del Laboratori de #transformacióeducativa del Maresme. Hem compartit aspectes com la qualitat en l’aprenentatge de les llengües o la ciutadania compromesa a través dels aprenentatges globalitzats i la mirada artística. El feedback que n'hem rebut ha estat la coherència que han trobat en el nostre projecte educatiu. Només podem dir: moltes gràcies!
Picasso a l'escola
L’equip de mestres hem estat “jugant” amb La Maleta de Picasso per descobrir-ne les possibilitats de generar processos d’aprenentatge amb el nostre alumnat. Som una de les dues primeres escoles que implementen aquesta nova eina pedagògica del Museu Picasso de Barcelona.
Mai deixem d'aprendre
Hem participat al Taller d’Aprenentatge Col·laboratiu “Guia ABPxODS: Disseny de projectes per desenvolupar les competències clau per a la sostenibilitat” de CATESCO i la Universitat Pompeu Fabra.
Pla Personal a 1r
Les nenes i nens de 1r han començat el trimestre dissenyant el seu propi Pla Personal, amb objectius a llarg plaç per millorar personalment, en la relació amb companys i companyes i a casa amb la família. Ara n’hauran de fer seguiment i valoracions periòdiques.
Reptes psicomotrius
Les nenes i els nens d’I4 s’han trobat amb un repte psicomotriu diferent: un circuit amb pilota. Ha estat difícil però s’ho han passat molt bé!