Estem aprenent...
Protegim les zebres!
Manifestació de les nenes i nens d’I3, la Classe de les Zebres, amb l’objectiu de conscienciar per la preservació de totes les espècies de zebres. En especial, la zebra de Grévy, que han descobert que es considera en perill d'extinció i forma part de la Llista vermella d'Espècies Amenaçades.
Decimals per estalviar
A 5è treballen els nombres decimals. Han recreat situacions de la vida quotidiana i han simulat anar a dinar a una pizzeria on han calculat el total del dinar. També han fet comparacions de productes de diferents supermercats per veure quants diners es poden estalviar.
Suzanne Saroff a la maleta
La Maleta d'Artista ha portat Suzanne Saroff a C. Inicial! Què passa si en lloc de posar les flors dins el gerro les posem al darrere?
Investigació
Com es un peix per dins? Per respondre la pregunta, a I4, n’han observat l’esquelet d’un i han fet conversa. Més tard cadascú ho ha representat en un full.
Cooperative challenges
A 3r i 4rt inicien l'aprenentatge cooperatiu a les classes d'Educació Física a partir dels #cooperativechallenges.
Megumi Suzuki
A cicle superior, a les classes d’educació física, introduïm les capacitats condicionals mitjançant el Crossfit Kids cooperatiu. Podran superar el repte de l’atleta japonesa Megumi Suzuki?
El sentit d'aprendre
Hem gaudit de la conferència d’en David Bueno “El sentit d’aprendre, aprendre amb els sentits” organitzada per l'AFA de l'escola. L’equip de mestres tenim el cap ple d’idees i fonaments científics per continuar amb la nostra tasca de millorar l’educació del nostre alumnat. Moltes gràcies David!
Fotografia fantàstica
Un nou espai d'aprenentatge sobre fotografia a les Classes dels Grans a partir de les propostes del fotògraf alemany Jan von Holleben.
School to School
4t i 5è comencen el projecte solidari #schooltoschool amb una escola de l'Índia de la Fundació Vicente Ferrer, aquest curs centrat en els ODS.
DENIP
Hem celebrat el #DENIP #DIADELAPAU creant una instal·lació artística inspirada en l’obra de Paul Cummins, on cadascú ha portat una flor per desitjar la Pau. Després hem compartit una lectura de poemes.
Entendre la Pau
A I3 fan racons i dinàmiques per comprendre el significat del dia #DENIP a l’escola. Les emocions, la riquesa en la diversitat o resoldre conflictes de manera pacífica fent dinàmiques o roleplaying. I per tu, què és la PAU?