Estem aprenent...
Ecosistemes d'aprenentatge
Aquesta setmana hem participat en un workshop amb representants de les 51 escoles de tot el món que, a través del projecte Schoolweavers, reflexionem plegades sobre com construir veritables ecosistemes d'aprenentatge.
1 de desembre!
Ha arribat desembre i les nenes i nens d’Infantil obren la primera finestra del #CalendaridAdvent que han fet col·laborativament totes tres classes!
Portes obertes per a mestres
Aquesta setmana hem tingut la primera de les diverses jornades per a mestres i professionals de l'educació que programem al llarg del curs. Estem agraïdes i agraïts que cada any tantes persones s'interessin per conèixer el nostre projecte d'escola i pel feedback que en rebem. Moltes gràcies!
Dialogar per...
De mica en mica, amb la participació de nenes i nens, mestres, famílies, personal d’administració i serveis i de l’espai de migdia, es va omplint la nostra instal·lació sobre el #Diàleg, el valor d’aquest curs.
25N
Gràcies al llibres que ens ha fet arribar la Comissió de Coeducació i Gènere de l'AFA, aquest 25N hem pogut reflexionar sobre el paper dels nens i les nenes, els micromasclismes, les joguines sexistes... Moltes gràcies!
Peixos al fons marí
A I4, la Classe dels Peixos, fa dies que estan molt engrescats en una tasca.... Què serà?
Abecedari natural
Ens va agradar tant l’abecedari de garrofes de l’artista Març Rabal que les nenes i els nens de 1r han creat el seu propi amb elements naturals, i també hi ha una lletra feta amb garrofes!
La pubertat
Les nenes i els nens de 4t es van preguntar què és la pubertat. Ara que ja han recollit i contrastat la informació i ho han après bé han anat a explicar als companys i companyes de 6è com és aquesta etapa i quins canvis físics es produeixen en els nens i les nenes. Moltes gràcies per compartir el que heu après!
Objectiu aconseguit!
Una de les coses que volien aprendre els nens i nenes de 2n quan van escollir el seu arbre de preguntes era saber escriure el seu nom: MAGNÒLIA. És per això que, amb diferents materials i tècniques, han confegit la paraula.
Racons de llengua a 2n
Els racons per aprendre són una bona estratègia per motivar i diversificar les estratègies d'aprenentatge de l'alumnat.
Mesura
A 4t s'han d'organitzar i col·laborar per resoldre en equip preguntes i reptes sobre mesura.
Descripció i retrat: llengua i art
L’artista australià Loui Jover inspira les nenes i nens de 5è a passar de la descripció física i emocional escrita a una representació visual.