Estem aprenent...
Raonament i lògica matemàtica
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: enigmes i reptes matemàtics per treballar la lògica i el raonament.
Fluïds no newtonians
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Què tenen en comú la mel, les arenes movedisses o sorramolls i la barreja de "Maizena" i aigua? Que tot són fluïds no newtonians. Tenen unes característiques diferents d'altres fluïds com l'aigua. Canvien les seves propietats en aplicar-hi una força.
Àfrica
Crazy combinations
2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Apples to apples- Crazy combinations of words. Matching words and having fun! Only the judge will decide the best pair of words!
Cadàvers exquisits!
Comença la 2a tanda d’#espaisdaprenentatge de les classes dels grans: Cadàvers exquisits, aquesta tècnica de dibuixos creuats inventada pels surealistes, a l’espai de creació.
Humanitzar l'educació
Les escoles del col·lectiu Futurs de l'Educació hem gaudit, reflexionat i après amb la conversa entre Eduard Vallory (CATESCO) i Kaleb Rashad (High Tech High Schools USA) sobre la importància de: 1. Disseminar coneixement, 2. Crear, creativitzar i innovar i 3. Humanitzar l'educació.
Tot s´hi val?
Tot s’hi val a l’hora de protestar? A 6è es prepara un debat sobre un tema actual en que s'utilitzen les obres d’art per reivindicar idees.
Una ciutat especial
A 2n han acabat la seva interpretació plàstica col·laborativa del llibre La Ciutat dels animals de Joan Negrescolor.
Un expert electricista
Com a punt final de la pregunta formulada a l'arbre sobre l'electricitat, a 3r ha vingut a fer una xerrada en Marcos, electricista i pare de la Gina. Moltes gràcies per aquesta visita i #aprenentatgekm0! La classe de 3r estan molt agraïts i agraïdes!
Missatges invisibles
Aquesta setmana a I5, han fet dibuixos i escrit missatges màgics de tota mena: amb ceres ,amb pintura, amb bolis invisibles i amb tinta feta amb llimona que no es pot veure si no és amb escalfor!
El "cabell" de les zebres
Com és el “cabell” de les zebres? Aquesta pregunta ha portat al grup d’I3 a classificar els animals depenent de si tenen pèls o plomes o, potser, cap de les dues opcions!
Schoolweavers
L’equip impulsor de l’escola ha participat en un workshop a la Universitat Ramon Llull-Blanquerna dins el projecte internacional #schoolweavers amb les escoles catalanes companyes: IE Daniel Mangrané i Jesuïtes de Sant Gervasi. Bona feina!