Estem aprenent...
Cartografies corporals
A 3r es van preguntar què són les pigues i, després d'investigar i descobrir coses com la melanina, han conegut "Somos estrellas", l'obra de l'artista italiana Monica Mura i les seves Cartografies corporals. Cliqueu aquí per veure'n el vídeo.


La cama és un os sencer?
Com ens ho faríem sense algunes articulacions? Ho han comprovat amb tubs de cartró! A P5 es van preguntar: La cama és un os sencer? Per què la podem doblegar? Han trobat la resposta en un llibre: és gràcies a les articulacions! I, com és que hi ha ossos que s’ajunten i no es desmunten? Una mena de "goma elàstica”, que es diu “lligament”, evita que se separin els ossos. Quines articulacions tenim? Genoll, colze, canell…
Sobre rodes!
Com a proposta pel pati, els nens i nenes de 2n, han decidit organitzar un dia per portar els seus patins i patinets. Han gaudit d’una estona molt especial i divertida a les pistes exteriors de Can Banús.
Relleu i rius
Compartir el que sabem
Sempre és un plaer compartir i fer xarxa. Aquesta setmana hem rebut el darrer grup de mestres de les 5 visites que hem tingut aquest trimestre. Concretament ens hem centrat en explicar la cultura avaluativa de l'escola a d'altres professionals de l'educació. Estem molt contentes dels bons comentaris i agraïment que ens heu mostrat! Gràcies per l’interès en conèixer-nos!


Com moure'ns pel carrer?
A P5 aprenen a passejar pel poble a peu o en vehicle tenint en compte les normes i els perills que es poden trobar. Gràcies Mossos d'Esquadra!
ODS nº 13
Les nenes i els nens de 5èB s’inspiren en l’obra Lines de l’artista Pekka Niittyvirta per fer-nos veure el risc que comporta el desgel després de treballar l’ODS num. 13: Acció Climàtica.
ODS nº 16
5èA, amb ajuda de 5èB i els amics i amigues de lectura de P5, després de treballar l’objectiu n16 dels ODS (Pau, justicia i institucions sòlides) han fet aquesta instal·lació inspirada en l’obra de l’artista japonesa Chiharu Shiota.
Jugar per aprendre
Racons musicals a 1r: dooble, oca musical, memory, dòmino, qui ès qui d’instruments…. Tot jugant repassem continguts!
Aprenem en anglès
P4 talked about their partners clothes. What is he/she wearing? A t-shirt, a dress, a skirt, trousers, shoes...They really enjoyed!


Politges i motors
El pare de la Mònica, tècnic en muntatge d’ascensors, ha ajudat a les nenes i els nens de 6è a respondre una pregunta de l’arbre: Com funciona un ascensor? Politges i motors. Moltes gràcies!
Recomanacions literàries en anglès
5A explained some stories from the books that they just read. They had to decide if they would recommend them to their partners! Improving their speaking skills!