Estem aprenent...
Obertes i tancades
A 1r les nenes i els nens estan aprenent conceptes matemàtics, com els diferents tipus de línies que hi ha, a través del joc.
Dofins
Tots els dofins són iguals? Les nenes i els nens de P5 s'ho van preguntar i ho han investigat.
Ens expliquen en un mural que n'hi ha 14!
Agrupacions musicals
A P5 segueixen amb els instruments! L’Ariadna ha portat una harmònica i en Martín un ukelele i han format un DUET. Però si hi ha tres instruments com es diria? I així han après les diferents agrupacions musicals: solo, duet, trio, quartet…
Tensió superficial
Les nenes i els nens de Cicle Mitjà han estat experimentant per descobrir què és la tensió superficial de l'aigua.
Una eina per aprendre
A P5 han resolt un problema de bolets! Ho han fet de forma manipulativa i seguint una base d’orientació, una eina que els permet avaluar els passos d'un procés d'aprenentatge.
Ens avaluem
A 5è A fan una autoavaluació d’una expressió escrita amb una rúbrica, una eina que els permet anar veient l'evolució dels seus aprenentatges.
Instruments
Tarda d’instruments a P5! La Júlia ha portat una flauta. Com que és un instrument petit fa sons aguts. En Santi ha portat una guitarra i han descobert com fer aguts i greus amb les cordes.
El text explicatiu
A 4t treballen el text explicatiu. Per fer-ho preparen uns fulletons sobre hàbits saludables.
Verbs
Als racons de llengua de 2n descobreixen què són els verbs, per a què serveixen i com els poden utilitzar quan parlen.
Investiguem!
Una companya de P3 ha portat unes "boletes" a l'escola. Què són? D'on han sortit? Ho han anat a investigar…
Canvis urbanístics
A 4t investiguen com ha canviat Vilassar a partir d’un mapa del 1777, unes reproduccions de pintures de 1910 i, també, mirant per la finestra.
Teatre
Què bé s’ho passen els nens i les nenes de P5 a l’espai de teatre! Titelles, maquillatge i un munt de disfresses per transformar-se i fer volar la imaginació!