Estem aprenent...
Alts com un arbre!
L’altre dia va aparèixer un arbre a l’aula d’INF3! No saben com es diu ni quin arbre és però es van fer una pregunta: Qui és més alt/a l’arbre o jo? Per comprovar-ho es van mesurar tallant tires de paper i enganxant-les a la paret. Així després van poder comprovar qui era més alt/a. També van passejar pel parc dels Jardinets i van veure un xiprer moooolt alt!
Dinosaures!
En el marc del Festival Revela·T INF4 va al Museu Municipal a veure l'exposició fotogràfica d'en Joan Fontcuberta: Dinosaures!!!
Filosofia a P3
INF3 ha començat amb les propostes de Filosofia, per ajudar les rutines de pensament, apareixent un bagul màgic i un arbre fruiter a la classe! Estan aprenent a escoltar-se, demanar torn per parlar, parlar fluixet i en un entorn de calma. Per descobrir què hi havia al bagul han fet hipòtesis i comprovacions: Pesa? És ple o buit? S’escolta alguna cosa si el movem? També han fet servir el sentit de l’olfacte o el tacte per esbrinar què era. La pista era l’arbre fruiter i sabeu què hi havia dins el bagul? 5 fruites boníssimes!!!
A, B, C, D...
A, B, C, D… i Z! A INF5 estan elaborant el seu abecedari per la classe!
La Magnòlia
Després de decidir quin serà el seu arbre de preguntes, els nens i nenes de 2n comencen a investigar sobre la Magnòlia. Sabeu què? Han trobat 3 magnòlies molt a prop de l’escola. Han sortit al carrer per poder observar de ben a prop el seu arbre i pensar com construiran el de la classe.
Aprenent numeració
A la classe de 3r han estat treballant la numeració i el càlcul d'una manera molt divertida! Han fet dos equips i com si fossin els nens de "San Ildelfonso" durant la loteria de Nadal, anaven cantant una numeració o una operació i ràpidament s’havíem de col·locar i ordenar per crear aquell número. Ràpid, rapid!
Dir-se adéu.
Les nenes i els nens de 4t han anat a veure l'exposició de la fotògrafa nord-americana Deanna Dikeman i han descobert la història de comiats que ens explica al Festival Revela·T.
Fer-se preguntes
A 3r han estat parlant de com han de ser les preguntes que penjaran al seu arbre. Han acordat que els han de fer reflexionar, investigar, formular-se hipòtesis i generar-los interès. N'han sortit de molt interessants!
Lletrejant en anglès a 2n
2nd graders played with letters and improved their spelling skills: 'Is it an animal? Is it a transport? Is it a toy?
Una casa amb el cos
Podem representar amb el nostre cos una estança de casa? Les nenes i nens de 5è han treballat col.laborativament per tal de representar corporalment els diferents objectes que podem trobar a casa. Perquè amb el cos també som capaços de comunicar!
Un pomer de veritat!
A INF5 estaven construint l’arbre de preguntes i els n'ha arribat un de veritat a la classe: un pomer! Amb el compromís que l'han de cuidar molt bé. Gràcies família Pujol!
Gaudint de la fotografia
L'equip de mestres hem pogut aprendre un munt de coses sobre fotografia gràcies a la visita guiada que ens han ofert a les exposicions del Festival Revela·T.