Estem aprenent...
Stopmotion
A P5 creen animacions amb la tècnica de l'stopmotion, foto a foto, inspirant-se en el clip Snowman de l'artista Sia.
Històries d'intriga
Les nenes i els nens de 4t comparteixen les històries d'intriga que han escrit amb els companys i companyes que aquests dies estan confinats a casa.
Ajuda
A P4 han començat a treballar a partir de la pintura d’en Robert Llimós “Illa negra” del Museu Can Framis. Però necessiten ajuda i per això envien missatges als companys i companyes de les classes dels petits per si tenen informació sobre el animals de granja i, concretament, les cabretes, que són les protagonistes del quadre.
Patrick Shearn
Els nens i nenes de 5èB han conegut l'artista Patrick Shearn i l'obra que va fer a Berlín per commemorar els 30 anys de la caiguda del mur. S’han fet preguntes sobre l'històric mur de Berlín i han compartit desitjos de Pau.
Un món tecnològic
A P5 s’inicien en el món tecnològic a partir de jocs didàctics amb els ordinadors portàtils. Encendre, connectar, obrir, apagar, endollar… Quin munt de coses per aprendre!
A la redacció
Jornada de treball a 6è amb la periodista Maria Castanyer, la nostra referent en l’edició de La Immaculada Vilassar Report, la nostra Revista Escolar Digital.
Ritmes diferents
A P4 creen ritmes diferents amb ajuda de les “Pedres rítmiques”. Se n'adonen que cadascú pot anar al seu ritme.
Fer, pensar i comunicar
Aquests són els tres pilars de l'aprenentatge a la nostra escola i és per això que les nenes i els nens de 2n estan preparant com explicar tot el que han après amb la seva pregunta Cap on va l'aigua?
Març Rabal
Les nenes i els nens de 6è conversen amb l’artista Març Rabal, autora de l’obra de Can Framis que ha motivat el seu projecte d’investigació pel V Congrés d'Aprenentatges Art per explicar el món. La Març els ha llençat un repte creatiu en l'estil de treball que utilitza ella. Gràcies Mar!
Terror gòtic
Les nenes i els nens de 6è s’inspiren en Frankenstein, de l’escriptora Mary Shelley, per practicar el gènere de terror gòtic. Creen un ésser inventat i enregistren la seva història perquè pugui ser escoltada escanejant un codi QR.
Un tresor pirata!
Els companys i les companyes de lectura de les classes de 5è han preparat un joc de pistes sobre pirates per trobar un cofre ple de llibres per llegir a casa! Els dofins de P5 s’ho han passat d’allò més bé! Gràcies companyes i companys de lectura!
Resolució de problemes
A l'escola, els nenes i les nenes aprenen que hi ha moltes maneres diferents de resoldre un problema. A 5èA ho han fet de manera manipulativa: utilitzant geoplans, fil de llana, papers, ous i oueres…