Estem aprenent...
La 1a astronauta
A l’hora de filosofia, a P4, la Sofia els ha dut un llibre sobre la primera astronauta i els ha proposat fer un experiment en el #Diadeladonailanenaenlaciència.
Una biòloga marina
El #Diadeladonailanenaenlaciència, la Marta, que és biòloga marina ha explicat a P5 la seva experiència amb dofins a Austràlia i han après més coses de les que ja sabien! Moltes gràcies!
Experiments a 5è
El #Diadeladonailanenaenlaciència la mare de l'Adrià proposa entendre la química d'una manera molt pràctica a 5è. Moltes gràcies!
Tot és química!
El #Diadeladonailanenaenlaciència la mare d’en Pol explica a 3r el seu vincle amb la ciència. Tot és química! Moltes gràcies!
Súper o mercat?
Els nens i les nenes de 3r visiten el mercat de Can Robinat i el Supermercat Sorli per veure les diferències respecte els productes que s’hi venen. Com que s'han fet moltes preguntes, aprofiten per entrevistar el personal i els i les paradistes. Gràcies!
Autoavaluar-se
Hem de prendre consciència de com anem aprenent i de com podem millorar, per això a 4t es graven llegint les seves expressions escrites i després s’escolten per veure com ho poden fer encara més bé.
Germinats
Les nenes i els nens de 1r han transplantat les llavors que van fer germinar per continuar observant com es desenvolupa el creixement de les plantes.
Reading time
Les nenes i els nens de 2n gaudeixen de l'hàbit de la lectura també amb els llibres en anglès de la biblioteca d'aula.
Llavors
A P5 continuen descobrint nous coneixements en relació a les llavors. N'hi ha de tota mena: de xia, de sèsam, d’espinacs, d’una llimona… Com comença a créixer una planta? Com es diu el “pal” que surt de sota terra en créixer la llavor? Sorgeixen noves preguntes i troben respostes en contes i llibres.
Caminar damunt l'aigua
El llibre de Cressida Cowell planteja una pregunta interessant: Que poden caminar damunt l'aigua els animals? Abans de mirar i saber quins, a P3 ho investiguen i descobreixen que el basilisc i els sabaters poden fer-ho!
Aprenentatge significatiu
A l'escola defensem la idea que els aprenentatges ens han de ser útils per resoldre problemes reals, com a 2n, que s'han preguntat quants litres d’aigua necessiten per fer llimonada per a tota la classe. I ho han resolt amb èxit!
Foc al bosc
A 1r tenien moltes preguntes sobre el foc als boscos i el tiet de la Naia, que és bomber, els ha explicat moltes coses de la seva feina. Li han pogut fer totes les preguntes q havien pensat. Moltes gracies Roger!