Estem aprenent...
Timbres diferents
A P3 han descobert que el teclat pot fer diferents timbres. Han tocat els diversos teclats, han afinat l'oïda i s’ho han passat genial!
Compartim aprenentatges
Els nens i nenes de 2n expliquen als nens i nenes de P3 el cicle de l'aigua. Després els ensenyen i expliquen llibres relacionats amb el tema. Als de P3 els ha encantat aprendre amb els grans.
Racons a P4
A P4 gaudeixen de les diferents propostes de racons d’aprenentatge per desenvolupar les intel·ligències múltiples.


Food Pyramid
A 4t reflexionen sobre la importància d'una alimentació equilibrada. Food pyramid project: Why do you need to eat them? How many portions a day?

Intel·ligències múltiples
A P4 gaudeixen de diferents propostes de racons d’aprenentatge per desenvolupar les intel·ligències múltiples.


Una Història virtual
Quina diferència hi ha entre interacció i hipervincle? Com podem incrustar una imatge copiant el codi URL? Les nenes i nens de 6e en són uns expertes i experts i estan creant un Scape room virtual sobre la Història de la Música!
Cicatrius
La nostra escola té molta història i, inspirats per l’artista Victor Solomon i la seva acció en una pista de bàsquet a Los Angeles, embellim les seves cicatrius amb la tècnica del Kintsugi.
Bread with olive oil
Com es fa la farina? Com es fa el pa? Són preguntes que van resoldre a la classe de P5. Treballant en equip ho van aconseguir. Després van berenar bread with olive oil boníssim!


Gestionar un parc natural
Les nenes i nens de 5è han rebut la Marta, de la Xarxa de Parcs Naturals, que els ha fet reflexionar sobre diferents aspectes d'aquests parcs, conèixer quins hi ha aquí a prop, les seves característiques, les normatives… i, finalment, han creat el seu parc natural ideal!
Experimentem amb el so
Aquests dies de Mobile World Congress, a 4t es pregunten: Com es transmet el so? Hi té res a veue l'electricitat estàtica? Per què vibra el cordill? Són ones? Experimenten amb el so i busquen resposta a les seves preguntes.


Sostenibilitat
Fem un bon ús de l’aigua? Què podem fer per estalviar-ne? Aquestes són algunes de les preguntes que a 2n han intentat donar resposta a partir del que han après. Han decidit fer un decàleg amb aquelles accions que podem fer per estalviar l’aigua. També han parlat del funcionament de les cadenes de doble càrrega i han decidit penjar un cartell al lavabo per enrecordar-se’n i poder contribuir en l’estalvi d’aigua a l’escola.
Reciclatge
A 5è ha vingut la mare d’en Jan i en Chris i els ha explicat en què consisteix la seva feina de foment del reciclatge. Els ha explicat la seva importancia i com funciona la recollida porta a porta. També han pogut veure la diferència que hi ha entre diferents tipus de bossa. Gràcies!