Skip to main content

Volem ser la teva escola!

Visites per mestres i professionals de l'educació

Estem aprenent...

30 Març 2025

Com es fa el xarop? Per poder resoldre aquesta pregunta dels nens i nenes de 1r, ha vingut la Montse, la mare de l’Arnau, que és química i treballa en la indústria farmacèutica. Els ha explicat quins components té el xarop, perquè els pots de vidre són de diferents colors, perquè el xarop pot ser enganxós i per què n’hi ha de diferents gustos. A més, també han pogut observar experiments per entendre l’efervescència d’alguns medicaments, i altres reaccions químiques. Moltes gràcies, Montse!

1r Xarop 1

1r Xarop 2

30 Març 2025

A partir del conte “El gran libro de los supertesoros” els nens i nenes de 2n elaboren un llibre on amaguen quin és per elles i ells el seu supertresor. Un cop el tenen, exposen als seus companys i companyes el llibre i es coavaluen a partir d’una rúbrica que han cocreat prèviament.

2n super tesoros 1

2n super tesoros 2

 

30 Març 2025

Racons de matemàtiques a 2n: bingo de càlcul mental, joc dels vaixells i programació de la Beebot per aprendre a treballar amb coordenades.

2n racons marc 25 1

2n racons marc 25 2

30 Març 2025

4P primavera 1

4P primavera 2

 A la Classe de la Tempesta (I4) han observat que pel carrer hi ha moltes flors que estan florint. Després de parlar de la Primavera, han descobert que és una estació plena de colors i d’una gran riquesa floral. Per poder expressar tot això, han decidit representar-la utilitzant una àmplia gamma de colors, experimentant amb els guixos i aprenent la tècnica de difuminar.

 

30 Març 2025

El músic Àlex Reviriego, expert en sound painting, ha vingut a 5è a fer la primera sessió per dur a terme la composició musical dins el projecte Reanimar. Ens ho hem passat molt bé!

5e sound painting 1

5e sound painting 2

23 Març 2025

A partir de la pregunta “Totes les serps piquen?”, a la classe d’I4 han investigat sobre les serps. Han après moltes coses sobre els diferents tipus que existeixen, tant verinoses com no verinoses. Cada nen/a s’ha encarregat de buscar informació (mida, pes, si pica, què menja…) i, després, explicar-la als companys i companyes. Tota la informació recollida l’han utilitzat per crear un llibre sobre les serps per la classe. Finalment, han volgut representar artísticament les seves pells per mostrar la diversitat de colors que tenen.

4P serps 1

4P serps 2

23 Març 2025

El Pinzell de la Bruixa arriba a I3! Aquest pinzell especial té el poder de dibuixar línies ben rectes. Després de fer els camins rectes a l’aire lliure els traslladen al paper on les seves creacions prendran vida de mica en mica.

3P Pinzell bruixa 25 1

3P Pinzell bruixa 25 2

23 Març 2025

La Maleta d'Artista porta a 2n “La nota”, de Pilar Serrano i Daniel Montero, i els convida a planificar una intervenció artística amb paraules dins la família.

 2n Maleta nota 1

2n Maleta nota 2

23 Març 2025

Bona pregunta a I5: Per què les fruites tenen pell? A I5 han estat observant cada dia de la setmana com evoluciona una poma amb pell i una sense. Han anotat el que veien que anava passant i han arribat a la conclusió que la pell serveix per protegir la fruita.

5P Pell Fruita 1

5P Pell Fruita 2

 

23 Març 2025

Bones preguntes a 4t! Comencen a formular hipòtesis sobre quines etapes de la Història ha tingut la Terra i, després, han començat a investigar per trobar respostes.

4t Hipotesis terra 25 1

4t Hipotesis terra 25 2

 

 

23 Març 2025

Al Laboratori de Lletres seguim amb poesia i recomanem el poema Març, d’en Miquel Martí i Pol, per celebrar l’arribada de la Primavera.

Poesia Primavera 25 1

Poesia Primavera 25 2

 

23 Març 2025

Hem fet la Jornada de Sensibilització prèvia a la Cursa Solidària per Vilassar contra el Càncer que celebrarem properament.

00 Sensibilitzacio cursa 25 1

00 Sensibilitzacio cursa 25 2

 


Documents escolars