Estem aprenent...
Arinze Stanley a La Maleta
La Maleta d'Artista porta a 5è una proposta d’Arinze Stanley per treballar les emocions i representar-les amb les mans i el rostre.
Buscant geometria
A l’aula d’i3 han arribat uns contes que venien acompanyats de tres figures geomètriques: el cercle, el quadrat i el triangle. Amb elles han compartit converses sobre l’amistat, les bromes i les normes dels jocs, aprenent que jugar plegats també vol dir respectar i tenir cura dels altres. A través de jocs i propostes han pogut descobrir i conèixer millor aquestes formes. Però, sens dubte, la proposta més emocionant ha estat quan s’han posat una capa d’invisibilitat per convertir-se en buscadors/es silenciosos/es de figures geomètriques per les aules. S’han passejat per tota l’escola i ningú no els ha vist perquè eren invisibles!
L'aigua
Aprenentatge de Km0: Ens ha visitat en Sergi Igual, regidor de serveis, per parlar-nos de la importància de fer una bona gestió d’un recurs tan important com és l’aigua. Gràcies Sergi per fer-nos reflexionar sobre aquest aspecte tan essencial del nostre dia a dia!
Plantes a la Lluna
Comencen a respondre l’última pregunta del seu Arbre de Preguntes: Poden créixer plantes a la lluna? Fan l’avaluació inicial i busquen informació per fer el seu projecte final.
Un bosc
A partir del conte Un bosc dins meu de Deborah Underwood, els infants d’I4 s’han imaginat i creat com seria el seu bosc. Han representat i descrit els arbres, animals i colors que hi han trobat, deixant anar la imaginació. Cada bosc és únic i especial, i ens ajuda a connectar amb les nostres emocions i amb la natura que portem dins.
Adam G a La Maleta
La Maleta d'Artista porta Adam G a 1r, que han estat treballant les línies rectes i corbes i, finalment, han creat la seva pròpia composició.
Diferents interessos
A 5è hi ha diferents interessos d'aprenentatge, per això cada grup ha decidit fer el seu projecte: Com arreglar el motor d’un cotxe? Quants tipus de bolets hi ha al món? Per què hi ha diferents idiomes? Quants insectes hi ha? Com es van crear els vaixells? Per què la Coca Cola reacciona amb els Mentos? Després els presentaran a la resta de companys i companyes.
Aprendre manipulant
6è han de resoldre reptes matemàtics raonant de manera manipulativa.
Aprenentatge de Km0
La Maira, mare de l’Orai de 3r, és física i els ha vingut a explicar i resoldre dubtes que tenien sobre el que han après de l’univers. Moltes gràcies Maira!
Colònies d'Infantil
A Educació Infantil, els nens i les nenes han passat unes súper Colònies! Han fet una passejada a veure un volcà i han conegut plantes i herbes remeieres.
ReConte'25
Les nenes i els nens de 4t comencen el projecte ReConte, que implica les competències comunicatives: lingüística i visual, on analitzen i adapten un conte de la literatura catalana. Després de Mercè Rodoreda i Josep Vallverdú en cursos anteriors, enguany toca “Raspall” d’en Pere Calders.