Estem aprenent...
Bridges
From the book BRIDGES by Marc Majewsky, 6th graders learnt that bridges can be friendly to the environment. They found out about their age, place, material... and why they are so important!
La visita
“La visita” de Núria Figueras i Anna Font, editat per Kalandraka, motiva els nens i les nenes de 1r a descobrir com és el bosc, quins sons s’hi senten i què hi ha sota terra. I els inspira a fer la seva producció artística!
Yllena James a La Maleta
La Maleta d'Artista d’Yllena James arriba a 5è i els convida a descobrir els fractals per fer les seves pròpies creacions amb retoladors d’acrílica.
Art i matemàtiques
A 6è descriuen trets de la seva personalitat i els quantifiquen percentualment. Els associen a colors i els representen en una quadrícula. També recullen els números que els identifiquen i s’hi representen. 2 exemples per connectar art i matemàtiques!
Estimem les dones!
Estimem les dones! Una instal·lació iniciativa de l’AFA de l'escola pel 25N amb fotografies abraçant les dones de les nostres vides!
L'olivera
A 2n van escollir l’olivera com a Arbre de Preguntes. Per poder crear-lo han estat visitant oliveres per Vilassar de Dalt i aprenent sobre aquest arbre. Amb tota la informació que han recollit han fet un mural i han confegit l’arbre de la classe! Gràcies a totes les famílies que els heu obert les portes de casa vostra per poder observar les oliveres de ben a prop!
Àlbum il·lustrat
Al Laboratori de Lletres de Cicle Superior descobrim diferents tipologies d’àlbums il·lustrats; en triem un, l’analitzem i ho compartim amb les companyes i companys.
Sopa de lletres
Els nens i nenes d’I3, la Classe dels Pirates, han descobert en un conte que els pirates menjaven sopa de tortuga. Després de la gran sorpresa tots i totes han estat d’acord que prefereixen una bona sopa de lletres. Elaboren una sopa omplint-la amb les lletres que formen “paraules de pirates”, com lloro, veles, pirata, vaixell...
Què hem après i com?
Després d’acabar la primera tanda de racons, les nenes i els nens d’I5 s’han autoavaluat de dues de les propostes, el Monstre de les Galletres i la tira numèrica, per veure com inquè han après.
Les flors
A 6è estan aprenent la reproducció de les plantes i han disseccionat una flor per identificar-ne els òrgans reproductors.
Jason Boyd Kinsella a La Maleta
Els infants de la classe de la Tempesta (I4), a partir de la Maleta d'Artista, han creat personatges inspirant-se en l’obra del canadenc Jason Boyd Kinsella. Han utilitzat material reciclat amb diferents cossos geomètrics. Després, s’han imaginat com és cada personatges i l’han descrit.
Prenent mides
A 6è n’estan preparant alguna… Han sortit a mesurar els edificis de la Plaça de la Vila.