Estem aprenent...
Comarques
A 4t ja acaben el treball de les comarques i així han deixat la classe. I ara amb jocs intercatius estan estudiant-les i aprenent també les seves capitals.
Aprendre a comunicar
Les nenes i els nens de 6è fan un debat sobre l’ús de la IA i després una coavaluació de dues de les dimensions, física i lingüística, segons el Programa Oracy de la Universitat de Cambridge.
La mirada científica
Molt per comprovar i aprendre a l’Espai d’Experimentació d’Infantil!
Missatge del bosc
Sortint al bosc, I4 ha trobat un esquirol amb unes fulles escrites. A l’aula han pensat i desxifrat el missatge. Què hauran d’investigar ara?
Foc i festa!
A 2n enllesteixen la pregunta “Com es fa la pólvora?”, fent la coavaluació i l’autoavaluació del treball d’investigació que han fet. A més, aprofiten per visitar l’exposició de la colla de diables vilassarenca Diabòlics Anònims pel seu 30è aniversari al Museu Arxiu de Can Banús. Per molts anys!
Planificar abans d'explicar
A partir de la conversa del cap de setmana, a 2n reflexionen sobre la planificació prèvia que han de fer perquè el discurs sigui ordenat i coherent. Introdueixen en la conversa en petit grup el temporitzador que els ajuda a regular-se i ajustar-se al temps indicat. Els companys i companyes també els ajuden controlant el temps i avisant-los quan s’esgota.
Petits cignes
A I3 ha arribat un programa del ballet “El llac dels cignes”. Sabeu la història de l’Odette, en Sígfrid, l’Odile i en Rothbart? Per què no intentem ballar com els petits cignes? Sembla fàcil però no ho és gens! Mireu, mireu!
L'Hospital
A l’espai Hospital les nenes i els nens d’Infantil aprenen a tenir cura dels altres i també de les seves mascotes! Podeu veure-ho clicant aquí.
Art i llengua
A 1r utilitzen les obres de diferents artistes visuals per aprendre llengua. Cal fixar-se en els detalls, buscar, imaginar, descriure, escriure i comunicar.
Un pop fluorescent
Les nenes i nens d’I3 experimenten amb llum negra i colors fluorescents, com els colors dels pops de l’àlbum il•lustrat “Un pop al teulat”!
100tífiques
Gràcies a la iniciativa 100tífiques, a 6è conversen amb Thalía Belmonte que els explica la seva recerca i investigació de la Covid Persistent. Gracias Thalía!