Estem aprenent...
Improvisació i narració
Imaginació, rapidesa, comunicació… improvisem històries divertides amb el daus. Comencen els #espaisdaprenentatge dels mitjans. En acabar cada experiència d'aprenentatge dediquem una estona a l'autoavaluació.
Scape Room matemàtic
Enginy, càlcul, deducció, resolució, treball en equip… Scape room matemàtic en un dels #espaisdaprenentatge dels mitjans.
Programació i Robòtica
Un dels grups de mitjans ha estat fent reptes de robòtica amb els Beebots. Hauran sigut capaços de superar-los? El que ha estat assegurat és el bon ambient a l'hora de treballar en equip i molta diversió!! Comencem els #espaisdaprenentatge !
Drama's Room
They had a great time making-up themselves and helping their partners! They also invented a character, wore nice costumes and used different puppets. Comencen els #espaisdaprenentatge dels mitjans!
Aprendre a llegir i a escriure
2n és un curs clau per afiançar l'aprenentatge de la lectoescriptura, per això preparem diferents racons amb propostes variades que els motiven a aprendre'n amb ganes.
Acabem les tardes de lleure
I ho volem fer agraïnt la feina que ha fet l'equip de monitoratge del Centre Talents. A 4t han acabat amb unes representacions divertidíssimes!
El Cirerer
Després de conèixer un munt d’arbres, gràcies als llibres i fitxes tècniques que els van deixar de la Biblioteca Can manyer, INF3 ja ha escollit el nom del seu #arbredepreguntes: serà un cirerer! Ara els toca pensar i crear les fulles, els fruits… Com ho faran?
Correspondència a INF4
A INF4 s’animen a escriure missatges a tots els companys/es de l'escola tot esperant resposta i, així, estimulem el seu aprenentatge.
Art i matemàtiques
A l'escola aprenem de manera globalitzada connectant l'art amb diferents camps de coneixement. Per això les exposicions del festival de fotografia Revela·T són un molt bon element motivador d'aprenentatges. Com en aquest cas que els nens i nenes de 2n, després de veure la proposta de rellotge de #MarkFormanek (Cliqueu per veure el vídeo) han estat confegint números amb pals de fusta, veient quants en necessitaven i quin era el número més gran que podien escriure.
Our favourite characters
A 3r descriuen com són els seus personatges favorits, a partir dels seus trets característics, en anglès.
Recompte de dades
A 4t estan fent el recompte de l'estudi estadístic sobre la crisi climàtica. És una feina que faran col·laborativament amb les companyes i companys de 6è i que, després, traduiran en llenguatge visual en una instal·lació artística a l'escola.
Fontcuberta a La Maleta
Després d’anar a visitar l’exposició de fotos de dinosaures del fotògraf Joan Fontcuberta al Festival Revela·T, les nenes i els nens d’INF3 i INF4 va convertir-se en fotògrafes i fotògrafs gràcies a la #maletadartista. Heu vist quins/es artistes?