Estem aprenent...
Metacognició
Què he après? A 3r s'autoavaluen del seu procés de creació: idea, materials, dificultats, reptes, aprenentatge...


Les 4 Estacions
A 5è reinterpreten les partitures de Les 4 estacions d’Antonio Vivaldi a l’estil de la il·lustradora russa Lena Erlich.
Tardor per aprendre
A P4 aprenen amb les propostes dels diferents racons d’aprenentatge inspirades en la tardor i vinculades a les intel·ligències múltiples.

¡Fantasmas y pociones!
Les nenes i els nens de 2n han estat experimentant i fent contes de fantasmes en llengua castellana.
Castanyes i panellets!
A P5 ja tenen muntada la seva paradeta de castanyes, moniatos i carbasses! També juguen amb el teatre d’ombres, “cuinen” panellets i dibuixen la castanyera.


Fruites
A 1r estan aprenent amb els 5 sentits totes les característiques de les fruites carnoses.
Vestits africans
En la col·laboració amb l'ONG Projecte Tabassaye, les nenes i els nens de 5è han conegut com són els vestits, però també el dia a dia dels nens i les nenes de Senegal. Gràcies Ernestine, Montse i Ainoa!

Terrenys de joc
Aquest és el títol de l'obra de l'artista Març Raval, que motivarà els nens i les nenes de 6è a començar les seves investigacions pel V Congrés d'Aprenentatges.
Arbres
A 2n continuen amb l'observació d'arbres de la família del Desmai, que és el seu Arbre de Preguntes.
La castanya d'or
La castanyera ha proposat un repte a tota l'escola: Quantes castanyes hi poden haver en un sac de 6k? Tothom ha treballat moltes estratègies de càlcul i els que més s'hi han aproximat han estat 5èA. Bravo!

Solo recording sessions
Les nenes i els nens de 2n han començat a analitzar les emocions que els desvetlla l'obra triada de Can Framis.

