Estem aprenent...
Fent-se bones preguntes
A 3r ja tenen acabat i ple l’#arbredepreguntes i els ha quedat espectacular! Han començat a treballar-ne una i estan desitjant resoldre-la i començar-ne una altra de nova. Comencem!!!
Assessorament periodístic
Treballar com es treballa en la redacció d'una publicació a 6è els ajuda molt en l'aprenentatge de les llengües. Aquesta setmana els ha visitat la Maria Castanyer, periodista de la Vanguardia, que els assessorarà durant tot el curs en el projecte de Revista Escolar Digital #LaImmaculadaReport.
Compartim informació
A I3 confegeixen un mural amb tota la informació que han anat portant de casa i parlen de tot allò que han après sobre el seu #arbredepreguntes: el cirerer.
Empat!
A I4 estan buscant un nom per a la classe. Tenen moltes propostes força variades. Han fet recompte de les que més els agraden i ha sortit un empat! Flors o Peixos?
Emociones
Inspirados en la obra de la artista #DeannaDikeman, las niñas y niños de Ciclo Inicial crean su propio Emocionario. ¿Qué emociones podemos sentir cuando nos despedimos de alguien? ¿Podemos sentir varias emociones a la vez? Reflexionamos para responder a las preguntas que nos surgen sobre nuestras emociones.
Aprendre al teu ritme
L'aprenentatge de la lectoescriptura és fonamental. Per això dos cops per setmana les nenes i nens d'Educació Infantil i Cicle Inicial s'agrupen de manera que cadascú vagi aprenent al seu ritme.
Our Houses
2nd graders and their houses: Oral presentations, parts of the house + big/ small. Listening to our friends!
Tots i totes fent feina!
Les nenes i els nens d’I4 han treballat de valent per construir el seu #arbredepreguntes per la classe: l’Avet!
Correspondències
A 3r han tingut una sorpresa tot just entrar a l'escola! Els companys i companyes d'INF4 els han deixat un missatge a la bústia. L'han llegit i entre tots han pensat crear una endevinalla juntament amb una petita mostra del seu arbre. Aconseguiran resoldre-la?
Rodones robòtiques
La Beebot es converteix en artista! Però necessita la col·laboració dels nens i nenes d’I5 per fer un dibuix. Fan un descobriment sorprenent: Com les han de programar per poder dibuixar rodones.
El Cirerer
I3 ja té #arbredepreguntes: El cirerer! Han estat molt enfeinades i enfeinats fent les cireres, les fulles i, fins i tot, han escrit el seu nom!
La llibreta
Les nenes i nens de 1r han creat una tapa per la seva llibreta deixant volar la imaginació!