Estem aprenent...
Maciek Jasik a La Maleta
#lamaletadartista porta el fotògraf Maciek Jasik a la classe de les zebres. Una proposta de fotografia d’allò més màgica: carbasses amb fum! Sort que el pagès Enric va portar fruits de tardor a la classe i després les varen buidar. Però, com podien fer el fum? Per on sortiria? Van pensar, ho van provar i, finalment, ho van aconseguir! Artistes!!!
Racons a I4
A I4 han començat a descobrir els diferents racons d’aprenentatge: diverses possibilitats per aprendre segons diversos interessos.
¡Hay un fantasma en esta casa!
A 3r, a partir del conte "Hay un fantasma en esta casa", l'il·lustrador i artista Oliver Jeffers ens proposa descobrir un món misteriós.
Olor de magnòlia
Els nens i nenes de 2n s’han trobat una capsa misteriosa a l’aula. Què hi havia a dins? Amb l’ajuda del sentit de l’olfacte han olorat i pensat què podria haver-hi. Han après que hi ha olors ben diferents: olors agradables, olors pudentes i, fins i tot, objectes inolors. Hi ha hagut una olor que els ha agradat a tots i totes: una espelma de Magnòlia! L’han posat al costat del seu arbre perquè sembli encara més real. Però… és veritat que fa aquesta olor la Magnòlia? Quan floreixi aniran a comprovar-ho.
Peixos
A I4 estan molt enfeinades i enfeinats recollint informació sobre el món marí perquè han triat ser la Classe dels Peixos!
GRRRRRR!!!
Només tenen ratlles les zebres? En plantejar la pregunta, les nenes i nens d’I3 pensaven que si però han descobert un altre animal que té ratlles: el tigre!
Diverses mirades
Els nens i nenes de 2n han descobert que poden haver-hi diferents versions d’un mateix conte. A l’aula han llegit diferents versions del conte de la Caputxeta Vermella i, per grups, han fet la seva pròpia teatralització.
Diversitat matemàtica
Racons de matemàtiques a 2n: operen, fan sudokus, descomposen i resolen problemes en equip.
Una peixera per parlar!
A 4t, per treballar l’oralitat, introduïm la dinamica de “la peixera” afavorint una escolta activa i bones argumentacions!
Timetable
Today 4th graders talked about their timetable: 'Have you got+subject+time+ day?.
El Silenci posa ordre.
Hi havia una vegada un ta (figura de negra) i un titi (corxeres) que no paraven de parlar fins que va arribar el silenci i va posar ordre. A I3 aprenen a llegir les figures musicals i les toquen amb els instruments!