Estem aprenent...
Aprenent la llengua
Les nenes i els nens de 2n practiquen l'aprenentatge de la llengua en diferents racons.
L aFlauta Màgica i els ocells
Les nenes i nens d’INF5 han acabat el projecte dels ocells i “La Flauta Màgica” de Mozart. Però abans de fer l’exposició s’han convertit en Papagenos i Papagenes i han capturat els QRs dels ocells que han estat investigant per sentir com canten. Aviat ho podreu fer vosaltres quan entreu a l’escola.
Dansa, ossos, músculs i lligaments.
vui les nenes i nens de 3r han trobat un esquelet a l’Espai Àgora preparat per ballar. Però pot expressar emocions un esquelet? I ballar? Té articulacions però, es pot moure per si sol? Després de parlar-ne hem utilitzat els nostres músculs i lligaments per moure el nostre esquelet. #dansa #cosimoviment
Menja sa!
Dins la setmana catalana de la prevencio contra el càncer, els nens i les nenes d’Inf5 han participat en la campanya “Menja sa i mou-te” amb el visionat del conte de l’Hort d en Marçal, seguit d’un berenar de fruites variades. Gracies Associació contra el Càncer de Vilassar de Dalt!
Art per pensar
Per què s’amaga darrere la poma? Una activitat de filosofia a INF5 a l’entorn de l’obra “El fill de l’home” de René Magritte.
Monstres!
A partir de la lectura d’un fragment Frankestein, a 6è aprenen les característiques de la narrativa de terror gòtic i creen un conte, un codi QR per escoltar l’àudio que han enregistrat i fan una representació del monstre inventat.
Avet i grafisme
L'avet d’INF4, que és l’ #arbredepreguntes que han triat per la classe, va prenent forma. Avui han preparat el tronc tot practicant el grafisme.
Equips d'investigació
A 6è comencen projectes d’aprenentatge globalitzat a partir de 7 preguntes que s’han fet: Com funciona un microscopi? Què són les aurores boreals? I un forat negre? Com pensen els cotxes autònoms? Un mirall és un vidre? Quins tipus de satèl·lits existeixen? Com funciona una pantalla tàctil?
Yuni Yoshida a La Maleta
La Maleta d'Artista ha portat aquesta fotògrafa a INF5. És que a ella li agrada fotografiar les pomes d'una manera molt especial i a INF5 tenen com a arbre de preguntes un pomer.
Entrevista al Diari de l'Educació
En Dimas, director de l'escola, és entrevistat al Diari de l'Educació. Si voleu conèixer els projectes on col·labora i la seva trajectòria en el món de l'educació, llegiu l'article clicant aquí (en català) (en castellà).
Millorar l'ortografia
A 4t han començat a practicar el Mètode Gabarró per millorar l'ortografia.