Estem aprenent...
A la redacció
Jornada de treball a 6è amb la periodista Maria Castanyer, la nostra referent en l’edició de La Immaculada Vilassar Report, la nostra Revista Escolar Digital.
Ritmes diferents
A P4 creen ritmes diferents amb ajuda de les “Pedres rítmiques”. Se n'adonen que cadascú pot anar al seu ritme.
Fer, pensar i comunicar
Aquests són els tres pilars de l'aprenentatge a la nostra escola i és per això que les nenes i els nens de 2n estan preparant com explicar tot el que han après amb la seva pregunta Cap on va l'aigua?
Març Rabal
Les nenes i els nens de 6è conversen amb l’artista Març Rabal, autora de l’obra de Can Framis que ha motivat el seu projecte d’investigació pel V Congrés d'Aprenentatges Art per explicar el món. La Març els ha llençat un repte creatiu en l'estil de treball que utilitza ella. Gràcies Mar!
Terror gòtic
Les nenes i els nens de 6è s’inspiren en Frankenstein, de l’escriptora Mary Shelley, per practicar el gènere de terror gòtic. Creen un ésser inventat i enregistren la seva història perquè pugui ser escoltada escanejant un codi QR.
Un tresor pirata!
Els companys i les companyes de lectura de les classes de 5è han preparat un joc de pistes sobre pirates per trobar un cofre ple de llibres per llegir a casa! Els dofins de P5 s’ho han passat d’allò més bé! Gràcies companyes i companys de lectura!
Resolució de problemes
A l'escola, els nenes i les nenes aprenen que hi ha moltes maneres diferents de resoldre un problema. A 5èA ho han fet de manera manipulativa: utilitzant geoplans, fil de llana, papers, ous i oueres…
Fotografiant les matemàtiques
Els nens i nenes de 5èB han fotografiat al voltant de l'escola rectes paral·leles, perpendiculars i secants.
El Titanosaure
Els nens i nenes de 2n han llegit una notícia on han après que s’han trobat les restes d’una espècie de dinosaure: el Titanosaure. A més, han ajudat els arqueòlegs i arqueòlogues a resoldre un problema.
L'avaluació
A l'escola diversifiquem les eines d'avaluació perquè el nostre alumnat reflexioni sobre allò que ha après i com ho ha après, així com aquells aspectes en que ha de millorar. A P5 han utilitzat una d'aquestes eines, la base d'orientació, amb un text instructiu que els indica com fer una llimonada. Cal seguir molt bé els passos perquè quedi ben bona!
Motricitat fina
A les propostes d'aprenentatge per racons de les nenes i els nens de 2n, aquesta setmana treballen la motricitat fina i la coordinació i percepció visual-espacial.
Responsabilitat
Les nenes i els nens de 4t es dediquen a investigar, contrastar informacions i pensar com exposaran les seves idees a partir dels temes que han considerat que són interessants. Tots i totes ho fan amb responsabilitat i compromís cap el treball en equip.