Estem aprenent...
Tots i totes fent feina!
Les nenes i els nens d’I4 han treballat de valent per construir el seu #arbredepreguntes per la classe: l’Avet!
Correspondències
A 3r han tingut una sorpresa tot just entrar a l'escola! Els companys i companyes d'INF4 els han deixat un missatge a la bústia. L'han llegit i entre tots han pensat crear una endevinalla juntament amb una petita mostra del seu arbre. Aconseguiran resoldre-la?
Rodones robòtiques
La Beebot es converteix en artista! Però necessita la col·laboració dels nens i nenes d’I5 per fer un dibuix. Fan un descobriment sorprenent: Com les han de programar per poder dibuixar rodones.
El Cirerer
I3 ja té #arbredepreguntes: El cirerer! Han estat molt enfeinades i enfeinats fent les cireres, les fulles i, fins i tot, han escrit el seu nom!
La llibreta
Les nenes i nens de 1r han creat una tapa per la seva llibreta deixant volar la imaginació!
Aprenent la llengua
Les nenes i els nens de 2n practiquen l'aprenentatge de la llengua en diferents racons.
L aFlauta Màgica i els ocells
Les nenes i nens d’INF5 han acabat el projecte dels ocells i “La Flauta Màgica” de Mozart. Però abans de fer l’exposició s’han convertit en Papagenos i Papagenes i han capturat els QRs dels ocells que han estat investigant per sentir com canten. Aviat ho podreu fer vosaltres quan entreu a l’escola.
Dansa, ossos, músculs i lligaments.
vui les nenes i nens de 3r han trobat un esquelet a l’Espai Àgora preparat per ballar. Però pot expressar emocions un esquelet? I ballar? Té articulacions però, es pot moure per si sol? Després de parlar-ne hem utilitzat els nostres músculs i lligaments per moure el nostre esquelet. #dansa #cosimoviment
Menja sa!
Dins la setmana catalana de la prevencio contra el càncer, els nens i les nenes d’Inf5 han participat en la campanya “Menja sa i mou-te” amb el visionat del conte de l’Hort d en Marçal, seguit d’un berenar de fruites variades. Gracies Associació contra el Càncer de Vilassar de Dalt!
Art per pensar
Per què s’amaga darrere la poma? Una activitat de filosofia a INF5 a l’entorn de l’obra “El fill de l’home” de René Magritte.
Monstres!
A partir de la lectura d’un fragment Frankestein, a 6è aprenen les característiques de la narrativa de terror gòtic i creen un conte, un codi QR per escoltar l’àudio que han enregistrat i fan una representació del monstre inventat.