Estem aprenent...
Ratlles negres i blanques
La primera pregunta del cirerer d’I3: Quin nom volem per la nostra classe? Van sorgir un munt de propostes i després van realitzar dues votacions. Finalment, han triat un animal ple de ratlles blanques i negres. Endevineu quin és?
Destresa física
Les nenes i nens d’I4 han gaudit de racons de motricitat: equilibris, destresa en el tir, salt… s’ho han passat molt bé!
Magues i mags!
A I5, la Classe de la Màgia, hi ha anat la Núria, germana de la Paula, amb dos companys més de la classe de 4t per compartir-hi una tarda de trucs i jocs de mans.
Preguntes a La Magnòlia
Els nens i nenes de 2n segueixen buscant informació sobre el seu arbre de preguntes: la Magnòlia. Han trobat molta informació interessant i han pogut enllestir l’arbre. També han pensat quines preguntes volen investigar al llarg del curs i les han penjat a l’arbre per tenir-les present.
Sonogrames, ocells i òpera
Les nenes i els nens d’I5 us conviden a veure i sentir com sonen els ocells que captura en Papageno a La Flauta Màgica en una exposició interactiva. Entreu a l’escola, mireu els sonogrames i les il·lustracions i escolteu-los escanejant els codis QR de cada un.
Fent-se bones preguntes
A 3r ja tenen acabat i ple l’#arbredepreguntes i els ha quedat espectacular! Han començat a treballar-ne una i estan desitjant resoldre-la i començar-ne una altra de nova. Comencem!!!
Assessorament periodístic
Treballar com es treballa en la redacció d'una publicació a 6è els ajuda molt en l'aprenentatge de les llengües. Aquesta setmana els ha visitat la Maria Castanyer, periodista de la Vanguardia, que els assessorarà durant tot el curs en el projecte de Revista Escolar Digital #LaImmaculadaReport.
Compartim informació
A I3 confegeixen un mural amb tota la informació que han anat portant de casa i parlen de tot allò que han après sobre el seu #arbredepreguntes: el cirerer.
Empat!
A I4 estan buscant un nom per a la classe. Tenen moltes propostes força variades. Han fet recompte de les que més els agraden i ha sortit un empat! Flors o Peixos?
Emociones
Inspirados en la obra de la artista #DeannaDikeman, las niñas y niños de Ciclo Inicial crean su propio Emocionario. ¿Qué emociones podemos sentir cuando nos despedimos de alguien? ¿Podemos sentir varias emociones a la vez? Reflexionamos para responder a las preguntas que nos surgen sobre nuestras emociones.
Aprendre al teu ritme
L'aprenentatge de la lectoescriptura és fonamental. Per això dos cops per setmana les nenes i nens d'Educació Infantil i Cicle Inicial s'agrupen de manera que cadascú vagi aprenent al seu ritme.
Our Houses
2nd graders and their houses: Oral presentations, parts of the house + big/ small. Listening to our friends!