Estem aprenent...
Una zebra màgica
Dues magues d’I5, la Classe de la Màgia, han fet un truc a I3, la Classe de les Zebres: han transformat un mini conte de La zebra Camil·la en un llibre gran!!!
Rosa Flamenc
A I5 han fet memòria i han recordat que quan tenien 3 anys van ser la Classe dels Flamencs. Han volgut fer unes activitats de grafisme amb el color d’aquestes aus.
Shootball
A 6è practiquen el Shootball, que serà el joc de les properes Jornades Esportives Escolars!
Compartim aprenentatges
A 6è busquen i donen resposta a 7 preguntes de l’#arbredepreguntes: Un mirall es un vidre? Com funcionen els cotxes autònoms? I un microscopi? Com sonen els forats negres? Quan i on podem veure aurores boreals o astrals? Què és un satèl·lit? Com es fan les pantalles tàctils? Els diferents equips d'investigació comparteixen amb la resta de companyes i companys el que han après.
Pensem i raonem
A l'estona de Filosofia a I4, la Classe dels Peixos, la Sofia ha arribat amb una pregunta: Els peixos parlen? Els ha dut un llibre per tal que busquin informació i un joc de mímica que els dona pistes sobre com es comuniquen.
L'escola ideal
Com seria la nostra escola ideal? Els nens i nenes de 2n pensen com els agradaria que fos la seva escola ideal. Com serien les classes? I el pati? Quines activitats els agradaria fer?
Enigmes matemàtics
Densitat
A la 2a tanda d’#espaisdaprenentatge dels Mitjans, experimenten, comproven i contrasten abans de fer un pot de densitats.
Robòtica geomètrica!
A la 2a tanda d’#espaisdaprenentatge dels Mitjans han creat circuits, après a fer càlculs i treballar la geometria a través de la BeeBot i la BlueBot.
La Fàbrica de Contes
A la segona tanda d’#espaisdaprenentatge dels mitjans, a l'Espai de Creació inventen històries a partir del llibre La meva petita fàbrica de contes.
Ajudem la Castanyera!
Superant diferents proves, tots els nens i nenes de l'escola hem aconseguit ajudar la Maria Castanyera a recuperar els estris per poder coure les castanyes! Bona Castanyada famílies!
Metacognició
“He après a improvisar”, “He après a imaginar”, “He après a inventar històries”… Els nens i nenes de mitjans s’autoavaluen a l’espai de creació en un exercici de metacognició: Què he après avui?